کد خبر : 5915 / /
/

ثبت نام واکسیناسیون بالای ۱۸سال در کیش + جزئیات

واکسیناسیون ساکنان بالای ۱۸سال جزیره کیش علیه ویروس کرونا به عنوان طرح دولت برای ایمن سازی جمعیت بومی این جزیره آغاز شد.

ثبت نام واکسیناسیون بالای ۱۸سال در کیش  + جزئیات

کیش به عنوان یکی از جزایر خلیج فارس هم اکنون شاهد ثبت نام افراد بالای ۱۸ سال برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا است تا طرح دولت در ایمن سازی ساکنان جزایر ۱۸ گانه جنوب کشور برابر کرونا هرچه زودتر محقق شود.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۵ مرداد سال جاری دستور شروع واکسیناسیون ساکنان بالای ۱۸ سال کیش و قشم را صادر کرد و اکنون این طرح دولت از روز گذشته با آغاز فرایند ثبت نام واجدان شرایط این طرح در سامانه واکسیناسیون آغاز شد.

مرکز توسعه سلامت جزیره کیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: کیشوندان(جمعیت بومی) می‌توانند با ورود به سامانه salamat.gov.ir و انتخاب استان هرمزگان، بندرلنگه، جزیره کیش ثبت نام کنند و بعد از دریافت پیامک مبنی بر زمان و مکان واکسیناسیون به مرکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.