کد خبر : 5900 / /
/

اخبار روز| واکسن کرونا| تزریق واکسیناسیون

واکسیناسیون معتادان کی آغاز می شود؟

درحال حاضر از میان ۱۴ هزار و ۲۰۰ معتادی که در استان تهران نگهداری می‌شوند، ۵۳۵۰ نفر در مرکز فشافویه نگهداری می‌شوند که واکسیناسیون آنها شروع شده است

واکسیناسیون معتادان کی آغاز می شود؟

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ درصد معتادان متجاهر کشور در مراکز استان تهران نگهداری می شوند، اعلام کرد که در حال حاضر حدود ۵۳۵۰ معتاد متجاهر در مرکز ماده ۱۶ فشافویه نگهداری می‌شوند که از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

مصطفی هادی زاده با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز ماده ۱۶، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۲ درصد معتادان متجاهر کشور در مراکز استان تهران نگهداری می‌شوند و موضوع واکسیناسیون معتادان متجاهر از واکسیناسیون افرادی که در مرکز ماده ۱۶ فشافویه که زیر مجموعه اداره کل زندان‌های استان هستند، شروع شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران بیان کرد: درحال حاضر از میان ۱۴ هزار و ۲۰۰ معتادی که در استان تهران نگهداری می‌شوند، ۵۳۵۰ نفر در مرکز فشافویه نگهداری می‌شوند که واکسیناسیون آنها شروع شده است و واکسیناسیون سایر معتادان در سایر مراکز مانند مرکز اخوان، مرکز مهر سروش، مرکز شهید زیادیان و مرکز شفق در مراحل بعدی انجام خواهد شد.

هادی زاده همچنین درخصوص وضعیت ابتلای معتادان متجاهر به بیماری کرونا نیز اعلام کرد که در مرکز فشافویه، حدود ۳۰۰ نفر علامت‌دار هستند که در قرنطینه سلامت به سر می‌برند و شرایط حادی درخصوص هیچ کدام از آنها گزارش نشده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران این را هم گفت که پذیرش مجدد مددجویان، براساس اعلام نظر اداره بهداری زندان‌ها از اول شهریور شروع می‌شود، زیرا افرادی که تحت مراقبت بودند وضعیتشان رو به بهبود است و در حال حاضر شرایط حادی از مراکز استان تهران در این رابطه نداریم.

منبع: ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.