کد خبر : 5815 / /
/

محدودیت تردد/ساعت محدودیت تردد /محدودیت تردد کرونا

مبلغ جریمه ها در محدودیت تردد کرونایی چقدر است؟

از ساعت ١٢ ظهر دیروز (یکشنبه، ۲۴ مرداد) تا روز جمعه ۵ شهریور ممنوعیت تردد بین استانی در جاده‌های سراسر کشور وجود دارد.

مبلغ جریمه ها در محدودیت تردد کرونایی چقدر است؟

در حالی تردد با خودروهای شخصی از یک روز پیش در جاده‌ها ممنوع است که بر مبنای اعلام مسئولان، جریمه ممنوعیت تردد بعد از یک ماه دو برابر می‌شود.

از ساعت ١٢ ظهر دیروز (یکشنبه، ۲۴ مرداد) تا روز جمعه ۵ شهریور ممنوعیت تردد بین استانی در جاده‌های سراسر کشور وجود دارد.

همه مجوز‌های تردد نیز لغو شده است و جریمه ممنوعیت تردد بعد از یک ماه دو برابر می‌شود (باشگاه خبرنگاران جوان).

صدور هرگونه مجوز محدودیت تردد کرونایی ممنوع 

محدودیت تردد کرونایی

همچنین، بابک دین پرست، دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا از دستور وزیر کشور به استانداری‌های سراسر کشور در پشتیبانی همه جانبه از نیروی انتظامی استان در موضوع منع تردد بین استانی در شهر‌های دارای ممنوعیت قرمز و نارنجی با پلاک‌های غیر بومی خبر داده و گفته است: از دیروز صدور هر گونه مجوز تردد برای خودرو‌های شخصی (به استثنای مجوز درمان) ممنوع و همه مجوز‌های صادر شده تا پایان محدودیت هم باطل است.

همکاری بسیج با نیروی انتظامی و ادارات کل راه و شهرسازی استان با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها از دیگر محور‌های مورد اشاره فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کروناست و در این خصوص نسبت به تداوم این همکاری تا پایان محدودیت‌های اعلام شده تاکید داشت.

همچنین تردد خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی (بین استانی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ شهریور۱۴۰۰ ممنوع است.

افزون بر این صدورمجوز تردد بین استانی در بازه زمانی مورد تصویب ستاد ملی برای موارد ضروری و با بررسی دقیق توسط فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.(باشگاه خبرنگاران جوان).

رئیس پلیس راهور: خودروها را بازمی‌گردانیم

در عین حال، سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور ناجا نیز روز گذشته گفت: محدودیت تردد که قبلا اجرا می‌شد به تذکر لسانی و جریمه ختم می‌شد؛ ولی در حال حاضر منع سفر داریم یعنی اجازه ادامه سفر به هیچ راننده‌ای نمی‌دهیم.

وی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر ۳۵۹ شهر در حالت قرمز و ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و امیدواریم با تمهیدات پیش‌بینی شده تعداد شهرهای قرمز کاهش یابد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مأموران پلیس راه و راهور ناجا در تمامی مبادی خروجی و ورودی بین استانی مستقر شده و اجازه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی را نمی‌دهند؛ همچنین همکاران انتظامی و یگان امداد نیز در کنار مأموران پلیس راهور مستقر بوده و در توسعه انضباط اجتماعی و ترافیکی کوشا هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این مطلب که اعمال ممنوعیت تردد در این بازه زمانی با اجرای محدودیت تردد در گذشته متفاوت است اعلام کرد: رانندگانی که در پشت گیت‌های ورودی و خروجی مستقر هستند بدانند که راه مسدود است و پلیس از ادامه سفر آنها جلوگیری می‌کند چرا که مصوبه اخیری که به پلیس ابلاغ شده منع تردد است؛ قبلاً محدودیت تردد بود که تذکر لسانی و در نهایت اعمال جریمه بود اما در حال حاضر منع سفر اعمال شده و قطعا اجازه ادامه سفر به رانندگان داده نمی شود (فارس).

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.