کد خبر : 5814 / /
/

کرونا / کرونای نویسنده معروف / کامران پارسی نژاد

کامران پارسی نژاد نویسنده معروف کرونایی شد

یک نویسنده دیگر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

کامران پارسی نژاد نویسنده معروف کرونایی شد

یک نویسنده دیگر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. کامران پارسی‌نژاد از نویسندگان و منتقدان ادبی کشورمان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان خاتم‌الانبیا بستری شد.

این نویسنده با تائید خبر ابتلای خود به کرونا اظهار داشت: از تاریخ ۱۴ مرداد ماه درگیر کرونا شدم و از ۱۹ مرداد تا به امروز به دلیل شرایط سخت در بیمارستان خاتم الانبیا بستری هستم.

این نویسنده خاطرنشان کرد: متاسفانه به واسطه این ویروس، ۴۰ درصد از ریه‌هایم درگیر شده و اکنون با دستگاه و کمک اکسیژن تنفس می‌کنم.

کامران پارسی نژاد نویسنده معروف کیست؟

نویسنده معروف

پارسی‌نژاد، پیش از این دبیر سرویس روزنامه جوان (بخش ادب و هنر)، مدریس مکاتب ادبی در فرهنگسرای بهمن به مدت ۳ سال، همکار صداوسیما برای جمع آوری بانک اطلاعاتی و نویسنده مجله ادبیات داستانی بوده است. او همچنین همکاری کوتاه مدتی با هیات نظارت بر تألیف کتاب وزارت ارشاد و همکاری‌هایی با حوزه هنری و پژوهشگاه اندیشه اسلامی داشته است. وی نویسنده کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس است.

پارسی نژاد اولین داستانش را در سال ۷۳ با عنوان «نذری» و با موضوع عاشورا در هفته نامه زن روز به چاپ رساند. بعد از آن داستان کوتاه و کودکانه «غنچه و مادربزرگ» و پس از آن داستان کودکانه دیگری با عنوان «فقط همین یک بار» را در کیهان بچه‌ها به چاپ رساند. در واقع با این آثار، هم به نوعی وارد دنیای مطبوعات شد و هم، پا به عرصه داستان نویسی گذاشت.

از جمله آثار او عبارتند از: داستان کوتاه «اسب بود و تانک»، «به خانه برمی‌گردیم»، «نقد و بررسی آثار جمالزاده»، «طرح داستان» (پیرامون ساختار عناصر داستان)، «خورشید در آتش»، «رویای شریف»، مجموعه داستان «روزنه»، «کرم‌ها هم در لجنزار می‌میرند»، رمان «نیمه نارنج»، «عروس جنوب»، «شوریدگی» زندگینامه داستانی خلبان شهید پرویز ذبیحی، «یک کاروان صد منزل»، «فرصتی برای شیخ»، «شهید مدرس»، «داستان معاصر»، «داستان نویسان معاصر»، «پیرامون جریان‌های ادبی غرب» و «پیرامون اندیشه‌های فلسفی شیخ بهایی» هستند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.