کد خبر : 5724 / /
/

نوحه خوانی زیبای علی سلیمانی+ فیلم دیده نشده

سکانسی کوتاه از فیلم تنگه ابوقریب با مداحی علی سلیمانی به زبان ترکی را مشاهده می کنید

نوحه خوانی زیبای علی سلیمانی+ فیلم دیده نشده

 علی سلیمانی، بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر، صبح امروز 21 مرداد 1400  بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. این بازیگر توانمد چند روز گذشته در بیمارستان بستری شده بود و در حالی که خانواده و دوستان و آشنایانش منتظر به هوش آمدنش بودند در ناباوری کامل چشم از جهان گشود 

آقای جواد هاشمی بازیگر گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.

علی سلیمانی از اواسط مرداد ۱۴۰۰ به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.بخش زیادی از ریه‌های وی با این ویروس درگیر شده بود و پزشکان در مسیر درمان او را در وضعیت بیهوشی مصنوعی قرار دادند.

بیوگرافی علی سلیمانی

علی سلیمانی متولد ۱۰ آبان ۱۳۴۹ در تهران بود. اصالت این بازیگر از روستای سرنسر از شهرستان سراب در آذربایجان شرقی بود. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد بود و کار خود را از پشت صحنه شروع کرد.

وی از سال ۱۳۷۱ وقتی ۲۲ ساله بود با بازی در فیلم «چهارشنبه عزیز» آغاز به کار کرد و سپس در سال ۱۳۷۳ به صورت رسمی به عنوان بازیگر با نمایش «صبح طلوع نمی کند» به کارگردانی کیومرث مرادی روی صحنه تئاتر رفت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.