کد خبر : 5712 / /
/

سپاهان/تیم سپاهان /مربی سپاهان

ستاره سپاهان راهی پرسپولیس می شود؟

آیا آقای گل لیگ بیستم، بمب پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود؟

ستاره سپاهان راهی پرسپولیس می شود؟

اخبار ورزشی : آیا آقای گل لیگ بیستم، بمب پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود؟

 تکلیف ماندن یا رفتن شهریار مغانلو هنوز مشخص نشده و برخی اخبار حاکی از آن است که مهاجم پرسپولیس، فصل آینده و به خاطر قراردادی که با باشگاه سانتا کلارا دارد، راهی سپاهان خواهد شد تا در این تیم توپ بزند.

اگر جدایی مغانلو از پرسپولیس قطعی شود، گویا پرسپولیس برای پر کردن جای او خالی سراغ سجاد شهباززاده خواهد رفت. بازیکنی که فصل گذشته با پیراهن سپاهان آقای گل لیگ برتر شد.

خبر تمایل پرسپولیس به جذب شهباززاده چیز جدیدی نیست و از چند روز قبل که این خبر منتشر شد، نام استقلال هم به عنوان مشتری او به میان آمد و از طرف دیگر گفته شد که مدیران سپاهان هم به دنبال راضی کردن او برای تمدید قراردادشان هستند منتهی روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش مدعی شده که آقای گل لیگ بیستم را باید بمب خبری قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی دانست.

بر اساس این گزارش، با اینکه سابقه استقلالی بودن شهباززاده احتمال پیوستن این بازیکن به تیم فرهاد مجیدی را بالا برده اما حضور آقای‌گل لیگ برتر در پرسپولیس هم امکانپذیر است.

در هر حال سجاد شهباززاده در رادار هر دو باشگاه بزرگ پایتخت قرار گرفته و باید دید در نهایت او سر از کدام باشگاه درمی آورد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.