کد خبر : 5671 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

اخبار استقلال: پیشکسوت استقلال اعتراف کرد

پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شکست تیمش در فینال گفت: استقلال خوب بازی نکرد و آمادگی لازم را برای فینال نداشت.

اخبار استقلال: پیشکسوت استقلال اعتراف کرد

اخبار ورزشی : شاهرخ بیانی اعتقاد دارد مجیدی باید نیمکت خود را سنگین تر کند.

پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شکست تیمش در فینال گفت: استقلال خوب بازی نکرد و آمادگی لازم را برای فینال نداشت. از طرفی فولاد هم خیلی خوب استقلال را آنالیز کرده بود. به غیر از ریگی، یزدانی ونادری، بقیه بازیکنان استقلال خوب بازی نکردند مخصوصا این که آنالیز خوب فولاد باعث شده بود تا مطهری و قایدی کمتر فرصت نفوذ داشته باشند.

بیانی در ادامه افزود: فرهاد مجیدی در بازی فینال تنها بود. شما نگاه کنید با توجه به محرومیت او فقط صالح مصطفوی بود که کنار زمین می آمد. آن طرف نیمکت فولاد چطور بود؟ مجیدی به حضور چند دستیار با دانش و با تجربه در کنار خود نیاز دارد و به اعتقاد من تنهایی او در فینال جام حذفی ضربه بزرگی به استقلال زد.

وی در خصوص بازیکنان استقلال اظهار داشت: استقلال به بازیکنان بزرگتری نیاز دارد. برخی از بازیکنان اصلا در حد و اندازه استقلال نیستند و تیمی که می خواهد قهرمان شود به بازیکن بزرگ هم نیاز دارد که استقلال کمتر بازیکن بزرگ دارد.

بیانی با انتقاد از مدیریت استقلال بیان کرد: استقلال از نبود مدیر رنج می برد. استقلال مدیر ندارد. فرهاد مجیدی هم مربی بود، هم مدیر و هم تدارکات و پول خرج کن. به هر حال همین که استقلال از لحاظ مدیریتی هم شرایط لازم را نداشت به استقلال ضربه زد و باعث شد مجیدی در تنهایی خودش نتواند استقلال را قهرمان کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار