کد خبر : 5594 / /
/

یحیی گل محمدی /پرسپولیس/اخبار پرسپولیس

یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا می شود؟

یحیی که همواره از علاقه خود به مربیگری در اروپا سخن به میان آورده است در این سالها با پیشنهادهایی از خارج ایران روبه رو شده که برخی از آنها نیز رسانه‌ای شده است.

یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا می شود؟

اخبار ورزشی : یحیی گل محمدی با ادامه روند موفق خود در پرسپولیس حالا با پیشنهادهای جدیدی مواجه شده است.

یحیی که همواره از علاقه خود به مربیگری در اروپا سخن به میان آورده است در این سالها با پیشنهادهایی از خارج ایران روبه رو شده که برخی از آنها نیز رسانه‌ای شده است.

سایت خبرورزشی مدعی شده که یک باشگاه صنعتی به یحیی گل‌محمدی پیشنهادی 30 میلیارد تومانی داده است تا او را برای فصل آینده لیگ برتر به خدمت بگیرد موضوعی که با توجه قرارداد او با قرمزها و همچنین وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کاملا بعید به نظر می‌رسد.

این اولین باری نیست که یحیی از تیمهای دیگر پیشنهاد دریافت می‌کند و تا امروز و در چند مقطع، اخباری درباره مشتریان سرمربی موفق پرسپولیس منتشر شده بود.

اولین بار پس از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم و پیش از پایان فصل بود که خبر پیشنهاد یک تیم حاضر در لیگ آذربایجان یه یحیی گل‌محمدی مطرح شد.

 هر چند باشگاه پرسپولیس اظهار نظری رسمی درباره این پیشنهاد انجام نداد اما یکی از تیمهای حاضر در لیگ آذربایجان به یحیی پیشنهاد داده بود بود اما سرمربی پرسپولیس که تنها نیم فصل از بازگشت به نیمکت این تیم گذاشته بود، این پیشنهاد را رد کرد تا کارش را در پرسپولیس ادامه دهد.

دومین پیشنهاد به سرمربی پرسپولیس پس از صعود قرمزها به فینال آسیا و برتری آنها مقابل النصر عربستان روی داد. گل‌محمدی پس از رساندن تیمش به فینال آسیا پیشنهاد رسمی از تیمی در سوپر لیگ چین دریافت کرد. این باشگاه چینی با ارائه یک پیشنهاد مالی قابل توجه خواهان عقد قرارداد یک ساله با گل‌محمدی شد اما یحیی این بار هم به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

سومین پیشنهاد رسیده برای یحیی گل‌محمدی از لیگ ستارگان قطر بود و یکی از تیم های حاضر در لیگ این کشور تصمیم گرفت سرمربی پرسپولیس را به آن سوی آبهای خلیج فارس ببرد. خبری که اولین بار توسط پایگاه خبری فوتبالی رسانه‌ای شد و یحیی هم در روزی که خبرنگاران در تمرین تیمش حضور داشتند، این خبر را تائید کرد. 

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که 10 شهریور سال گذشته، خبرگزاری مهر در گزارشی مدعی شد یک باشگاه که قدمت زیادی در لیگ برتر ندارد و از بودجه دولتی استفاده می‌کند، در تازه‌ترین اقدام خود به یکی از مربیان جوان اما مطرح فوتبال ایران پیشنهاد 50 میلیارد تومانی داده است!

اگر چه در آن گزارش اسمی از مربی مورد نظر آورده نشد اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که این مربی کسی نیست جز یحیی گل‌محمدی.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.