کد خبر : 5556 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| ناراحتی مهدی قایدی

مهدی قایدی با عرب ها چقدر بست؟

مهدی قائدی با الشباب امارات قرارداد بست.

مهدی قایدی با عرب ها چقدر بست؟

اخبار ورزشی: مهدی قائدی به تیم الشباب امارات پیوست. مهدی قایدی، مهاجم بوشهری تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره مدیران باشگاه استقلال با اماراتی‌ها به تیم الشباب پیوست.

این بازیکن در تمرینات الشباب شرکت کرده است. مهدی قایدی با قرارداد ۲ میلیون دلاری به همراه آپشن به الشباب ملحق شده است.

مهدی قایدی قهر کرد

مهدی قایدی در پایان بازی با گل گهر و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد جدایی‌اش دلخور شد و گفت: این حرف‌ها چیست که می‌زنید؟ من فقط به فکر جام حذفی هستم.

مهدی در واکنش به یک سری پیشنهادات از قطر، پرتغال و یونان هم گفت که من فقط به قهرمانی استقلال در جام حذفی فکر می‌کنم و می‌خواهم کمک کنم تا استقلال قهرمان شود و هواداران خود را بعد از مدت‌ها خوشحال کند.

همان طور که می‌دانید مجیدی هم دوست ندارد قایدی از استقلال برود اما از طرفی علاقه مند به پیشرفت اوست و شاید اگر مهدی پیشنهاد خوبی از اروپا داشته باشد، در نهایت فرهاد هم نرم شود و اجازه جدایی به این بازیکن بدهد.

 آنچه مسلم است این است که قایدی دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و در این میان نظر مسئولان باشگاه و شخص فرهاد مجیدی در مورد ترانسفر شدن او اهمیت بسیاری دارد.

مجیدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تعویض نشدن قایدی هم گفته بود: من هیچ دلیلی برای تعویض کردن او پیدا نکردم.

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.