کد خبر : 5550 / /
/

اخبارورزشی| بیوگرافی خداداد عزیزی| عکس خداداد عزیزی

عکس عاشقانه خداداد عزیزی و همسرش + تصاویر دیده نشده خداداد عزیزی

عکسی از خداداد عزیزی در کنار همسرش را مشاهده می کنید

عکس عاشقانه خداداد عزیزی و همسرش + تصاویر دیده نشده خداداد عزیزی

خداداد عزیزی متولد ۱ تیر ۱۳۵۰ است. خداداد عزیزی مربی فوتبال کنونی و بازیکن فوتبال بازنشستهٔ ایرانی است.خداداد عزیزی در سال ۱۹۹۶ به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شد.خداداد عزیزی  با نام مستعار غزال تیزپای آسیا محبوب شده است.آخرین خبرهای مرتبط با خداداد عزیزی را مشاهده می کنید

عکس همسر خداداد عزیزی 

خداداد عزیزیبیوگرافی خداداد عزیزی

فوتبالیست محبوب و دوست داشتنی مشهدی که جدیدا در برنامه دورهمی هم دعوت شده بود. خداداد عزیزی فوتبالیست موفق مشهور به عقاب تیز پا میباشد.

در این جا به حواشی زندگی خداداد عزیزی خواهیم پرداخت . وی در تاریخ 1 تیر 1350 در فریمان خراسان رضوی بدنیا آمده است. فریمان شهری در 75 کیلومتری مشهد است. او در مشهد بزرگ شده است ودر نوجوانی با بازی در تیم های فوتبال محلی حرفه ای شد. خداداد عزیزی درسال 1350 هجری شمسی چشم به جهان گشود و اکنون در سن 46 سالگی به سر می‌برد. استاد فوتبال بیوگرافی خداداد عزیزی فوتبال را یک حرفه خونی می‌داند و برایش زحمات بسیاری کشیده است.

زندگی شخصی خداداد عزیزی

خداداد عزیزیخداداد عزیزی پس از این که از فریمان به مشهد آمدند در منطقه رضاشهر مشهد خانه گرفتند ودر همان جا بزرگ شده است. زادگاه او درروستای چشمه ایلخی فریمان است و او و خانواده اش در 6 سالگی به شهر مشهد مهاجرت کردند. پدر وی از خانواده فقیری بوده است که حتی پول نداشته برای آن ها کفش بخرد و خداداد بیشتر وقت ها با کفش های پاره و کهنه و یا دمپایی فوتبال بازی می کرده است.

وی 169 سانتی متر قد دارد و با نام مستعار غزال تیزپای آسیا محبوب شده است. صمیمی ترین دوست او در دوران زندگی اش مهدی هاشمی نصب فوتبالیست است که هنوز هم تعداد زیادی از شبنشینی ها و دورهمی هایش رابا مهدی هاشمی نصب می‌گذارند.

شروع فوتبال خداداد عزیزی

جمعا 47 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورمان ایران انجام داده است ودر دهه 70 و اوایل 80 ستاره فوتبال ایران درکنار علی دایی بود. وی 11 گل ملی در کارنامه اش به ثبت رسانده است ودر جام جهانی سال 1998 او بود که ایران رابه جام جهانی رساند. نخستین بازی او به صورت حرفه ای در تیم ابومسلم خراسان بوده است و برای گذراندن دوره سربازی درسال 71 به تهران رفت.  تیم مورد علاقه اش از کودکی تاکنون بارسلونا بوده است و تمام فوتبال های تیم بارسلونا را تا امروز تماشا کرده است.

ازدواج خداداد عزیزی

وی سال‌ها پیش عاشق دختری شد که او را برای زندگی مشترک انتخاب کرد اما به دلایل شخصی هیچ گاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی تعداد زیادی از همکاران او نمی‌دانند همسر خداداد عزیزی چه کسی است. آن ها سرانجام بعد از ازدواج صاحب دو فرزند شدند و میگوید بهترین ثمره زندگی ام دخترم فاطمه عزیزی و پسرم امیرحسین عزیزی است.

فرزندان خداداد عزیزی

حاصل ازدواج خداداد عزیزی با همسرش یک پسر به نام امیرحسین و یک دختر به نام فاطمه است. فاطمه و امیرحسین عاشق پدرشان هستند و او را اسطوره زندگی شان میدانند.

شغل دوم خداداد عزیزی

وی بتازگی در تهران مغازه بزرگ طلا فروشی باز کرده است که این گالری در خیابان کریم خان زند تهران است و از 100 هزار تومان طلا دارد تا سرویس طلاهای سنگین و گرانقیمت برای افراد میلیاردر ودر این سال‌ها در کشور امارات چند کارخانه دارد و تعداد زیادی از پروژه های ساختمانی را در دست گرفته است. خداداد اوایل کارش برای این که سرمایه کمی داشت به یک تولیدی لباس ورزشی زد و امروزه یکی از مشهور ترین و بهترین برندهای لباس ورزشی در ایران را دارد.

تعداد زیادی از خانه های مسکونی و برج ها با بازرسی وی ساخته می‌شود و اکنون به شغل بساز و بفروشی مشغول است. او پول زیادی را در دوران فوتبال به خاطر زحمات زیادی که کشید نصیب خود کرد و اکنون زندگی بسیار مرفحی دارد و خانواده اش به داشتن چنین پسری افتخار می کنند.

 

مربی گری خداداد عزیزی

خداداد عزیزی در روز بازنشستگی اش مربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان شد پس ازآن وی رییس فدراسیون فوتبال شد و سرانجام توانست سرمربی تیم ابومسلم شود. تیم ابومسلم خراسان یکی از تیم های مورد علاقه او است بدلیل این که نخستین روزهای فوتبال وی در تیم ابومسلم خراسان سپری شده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.