کد خبر : 5470 / /
/

مرگ ترسناک در مهمانی شوم خواهر

مرگ الکلی مرد تهرانی پس از میهمانی شبانه رقم خورد. مرد جوان پس از خوردن مشروبات الکلی دچار مرگ الکلی شد و خانواده مرد جوان پس از مرگ الکلی فرزندشان رضایت به اهدا عضو شدند. همسر این مرد بخاطر مرگ الکلی همسرش به دادسرای امور جنایی رفت و از داماد خانواده شان بخاطر مرگ الکلی شوهرش شکایت کرد

مرگ ترسناک در مهمانی شوم خواهر

 مرگ الکلی مرد تهرانی پس از میهمانی شبانه رقم خورد. مرد جوان پس از خوردن مشروبات الکلی دچار مرگ الکلی شد و خانواده مرد جوان پس از مرگ الکلی فرزندشان رضایت به اهدا عضو شدند. همسر این مرد بخاطر مرگ الکلی همسرش به دادسرای امور جنایی رفت و از داماد خانواده شان بخاطر مرگ الکلی شوهرش شکایت کرد.

 چند روز قبل زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از بازپرس پرونده خواست تا علت مرگ همسرش مشخص شود و از داماد خانواده همسرش نیز اعلام شکایت کرد.

زن جوان با حضور در شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران پیش روی بازپرس پرونده گفت: شب قبل از فوت همسرم در خانه خواهرشوهرم میهمان بودیم که در آنجا دامادشان که حمید نام دارد برای همسرم مشروبات الکلی آورد و همسرم شروع به خوردن مشروبات الکلی کرد و بعد از آن حالش زیاد خوب نبود.

وی افزود: در ادامه خواهر همسرم یک بطری شراب برای او آورد و من از همسرم خواستم که دیگر مشروبات الکلی نخورد اما همسرم عنوان کرد از این شراب بخورد حالش خوب می شود و همسرم به خوردن مشروبات الکلی ادامه داد و آخر شب به خانه بازگشتیم.

زن جوان ادامه داد: همسرم حالش زیاد خوب نبود و اصرار کردم که به بیمارستان برویم اما قبول نمی کرد و سر درد شدیدی داشت تا اینکه صبح خواهر همسرم با توجه به حال بد همسرم به خانه مان آمد و او نیز اصرار کرد که به بیمارستان برویم اما شوهرم قبول نمی کرد تا اینکه ساعت 5 عصر همسرم که سردرد شدیدی داشت به درمانگاه بردم.

وی اظهار کرد: در درمانگاه با همه مخالفت هایی که همسرم برای بیان علت حالش داشت به پزشکان اعلام کردم که  همسرم مشروبات الکلی خورده و پزشکان یک آرامبخش به همسرم زدند و بعد از دقایقی که حالش بهتر شد به خانه بازگشتیم. در خانه همسرم سر درد داشت و خواست تا برای او سیگار بخرم که از خانه خارج شدم اما وقتی به خانه بازگشتم دخترم مرا صدا زد و عنوان کرد که حال پدرش بد شده و سر درد شدیدی دارد.

زن جوان ادامه داد: همسرم بعد از دقایقی بیهوش شد و وقتی او را به بیمارستان رساندیم پزشکان اعلام کردند که همسرم دچار مرگ مغزی شده است که با رضایت خانواده همسرم اعضای بدن شوهرم را به بیماران اهدا کردیم اما بعد از آن خانواده همسرم شروع به تهمت زدن کردند و اتهام می زنند که من باعث مرگ همسرم شده ام.

وی افزود: خانواده همسرم ادعا می کنند که من بخاطر تصاحب سرمایه همسرم باعث مرگ او شدم و این ادعا در حالی است که یک خانه در اطراف تهران به نام همسرم است که با خواهرشوهرم بر سر آن با شوهرم اختلاف داشت و حالا اتهام کشتن همسرم را به من زدند.

زن جوان در پایان از بازپرس حبیب الله صادقی خواست تا علت مرگ همسرش مشخص شود و از داماد خانواده همسرم که به شوهرم مشروبات الکلی داده شکایت دارم.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی با توجه به نظریه پزشکی قانونی که علت مرگ مسمومیت با مشروبات الکلی اعلام کرده دستور داد تا تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.