کد خبر : 5463 / /
/

رئیسی/ابراهیم رئیسی/رئیس جمهور

کابینه رئیسی تقدیم مجلس شد / وزیر خارجه کیست؟

براساس اخباری که در فضای مجازی دست به دست می شود کابینه رئیسی تقدیم مجلس شد.

کابینه رئیسی تقدیم مجلس شد / وزیر خارجه کیست؟

برخی خبرها حکایت از ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس است.

 براساس اخباری که در فضای مجازی دست به دست می شود کابینه رئیسی تقدیم مجلس شد.

در این اخبار غیررسمی، سعید محمد در کابینه پیشنهادی رئیسی حضور ندارد و رستم قاسمی برای وزارت راه معرفی شده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کابینه هنوز نهایی نشده و فهرست نهایی وزرای کابینه دولت سیزدهم احتمالا روز یکشنبه اعلام می‌شود.

۱۲ و ۱۴ مرداد مراسم تخلیف و تنفید ابراهیم رئیسی است و قرار است در روز پنج‌شنبه رئیسی لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس بدهد. اما وزرای دولت سیزدهم چه کسانی هستند و کدام وزرا در این دولت ماندگارند و کدام نه؟ 

پیگیری‌های خبرنگار نشان می‌دهد محمد مخبر معاون اول دولت رئیسی است. وزیر اقتصاد، محمدرضا فرزین است. سازمان برنامه و بودجه در اختیار مسعود میرکاظمی است و احتمالا اکبر کمیجانی در سمت رئیس کل بانک مرکزی باقی بماند.

دو وزیر دولت روحانی، در کابینه ابراهیم رئیسی حضور دارند. محمد اسلامی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی و امیر حاتمی به‌عنوان وزیر دفاع در این دولت ‌می‌مانند.

آنچه در ادامه می‌آید لیست پیشنهادی دولت سیزدهم برای تشکیل کابینه است. برخی از گزینه‌های این لیست قطعی شده و درباره چند نفر هنوز ابهاماتی وجود دارد و رایزنی‌ها ادامه دارد.

ترکیب تیم اقتصادی کابینه رئیسی نهایی است و احتمال تغییر در این بخش بسیار کم است.

لیست کابینه رئیسی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.