کد خبر : 5378 / /
/

پرونده قتل بسته شد

قاتل فراری دستگیر شد / دعوای خیابانی به قتل ختم شد

رشیدی گفت:قاتلی که تیرماه امسال و در جریان یک نزاع و درگیری در آبدانان مرتکب قتل و از محل متواری شده بود خود را به پلیس آگاهی ایلام معرفی کرد.

قاتل فراری دستگیر شد / دعوای خیابانی به قتل ختم شد

 قاتل فراری در آبدانان خود را به پلیس آگاهی ایلام معرفی کرد ،رشیدی گفت:قاتلی که تیرماه امسال و در جریان یک نزاع و درگیری در آبدانان مرتکب قتل و از محل متواری شده بود خود را به پلیس آگاهی ایلام معرفی کرد.

سرهنگ خداداد رشیدی ،رئیس پلیس آگاهی از ایلام ،اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در شهرستان آبدانان، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ایلام قرار گرفت.

او افزود: قاتل پس از وقوع قتل در روز‌های پایانی تیرماه از محل متواری و خود را از دید ماموران مخفی کرد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان، یادآور شد: متهم در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده اعتراف کرد در حین نزاع و درگیری بوسیله یک قبضه اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی ایلام گفت: با اقرار متهم و شهادت شهود، مباشرت بر قتل مقتول محرز، و با مستندات کافی و دستور مقام قضائی، قاتل با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.