کد خبر : 5334 / /
/

سردرگمی یحیی گل محمدی!+ جزئیات بیشتر

گل‌محمدی که تیمش مقابل پیکان نیاز به پیروزی دارد، باید از بین عبدی، مغانلو و آل‌کثیر دو نفر را انتخاب کند که طبعا انتخاب راحتی نیست

سردرگمی یحیی گل محمدی!+ جزئیات بیشتر

 

اخبار ورزشی:مهاجمان پرسپولیس در بازی با تراکتور عالی کار کرده و باعث شدند تیم‌شان یک پیروزی خوب را دشت کند و این موضوع حالا دردسری شیرین را برای کادر فنی این تیم به وجود آورده است.

مهدی عبدی برابر تراکتور در نیمه دوم راهی میدان شده بود، دو گل زد و شهریار مغانلو هم با چند حرکت زیبا از جمله یک ضربه برگردان آمادگی خود را به رخ کشید. پرسپولیس نه تنها این دو مهاجم خوب را در اختیار دارد، بلکه عیسی آل‌کثیر هم برای بازی مقابل پیکان و زدن گل قهرمانی سرشار از انگیزه است. او در تمرین دوشنبه شب پرسپولیس آماده و سرحال نشان داد تا مصائب شیرین یحیی در خط حمله بیشتر شود.

گل‌محمدی که تیمش مقابل پیکان نیاز به پیروزی دارد، باید از بین عبدی، مغانلو و آل‌کثیر دو نفر را انتخاب کند که طبعا انتخاب راحتی نیست اما مهاجمی هم که روی نیمکت بنشیند می‌تواند به حضور در میدان آن هم در نیمه دوم امیدوار باشد. مثل مهدی عبدی که در نیمه دوم بازی با تراکتور راهی میدان شد و دو گل زیبا زد.

آمار و ارقام عجیب یحیی در پرسپولیس! 

پرسپولیس یحیی گل‌محمدی طی دوران پاندمی کرونا بیشترین بازی را برگزار کرده و آمار موفقی نیز به جا گذاشته است.

از زمان شیوع کرونا و انجام بازی‌ها طبق پروتکل، شاگردان یحیی گل‌محمدی نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی بیشترین بازی را برگزار کردند و البته تنها ۵ شکست طی این دوران نصیب آنها شده است.

از فروردین سال گذشته بود که با افزایش آمار کرونا، مسابقات در لیگ ایران نیز طبق پروتکل‌های بهداشتی دنبال شد ‌و البته پرسپولیس در همین مقطع دو بار در لیگ قهرمانان حضور یافت که یک بار به فینال مسابقات رسید و اکنون نیز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شده و باید مسابقه خود را برابر استقلال تاجیکستان برگزار کند.

از حیث آماری از فروردین ٩٩ تا به امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی ۵٧ مسابقه برگزار کردند که بسیار بیشتر از دیگر رقبای ایرانی‌اش محسوب می‌شود. با این حال آنها تنها در پنج مسابقه شکست خورده و بازنده از زمین خارج شده‌اند که آماری جالب توجه را نصیب شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌کند.

پرسپولیس همانطور که گفته شد طی دوره کرونا ۵٧ مسابقه رسمی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، سوپرکاپ و جام حذفی پشت سر گذاشت که ماحصل آن ٣٨ برد، ١۴ تساوی و ۵ شکست بوده است.

سوپرکاپ؛ یک جام برابر تراکتور

یحیی گل محمدی تنها مسابقه سوپرکاپ طی این مدت با تقابل پرسپولیس برابر تراکتور بوده است که شاگردان یحیی گل‌محمدی با برتری مقابل حریف به جام دست یافتند و برنده از زمین خارج شدند.

جام حذفی و سدی به نام استقلال

پرسپولیس طی این مدت در جام حذفی ۴ بازی برگزار کرده و دو بار از جام کنار رفته که هر دوی آن در ضربات پنالتی و برابر شاگردان فرهاد مجیدی و استقلال رقم خورد. آنها فصل گذشته در نیمه‌نهایی و بعد از تساوی ٢-٢ در ضربات پنالتی شاهد صعود حریف بودند و در این فصل نیز بعد از تساوی بدون گل، باز هم در ضربات پنالتی شکست خوردند تا کابوس پنالتی‌ها همچنان روی گل‌محمدی سایه بیندازد.پرسپولیس طی این مدت دو بازی جام حذفی را با برد خاتمه داده است.

آسیا؛ از فینال تا صدرنشینی

پرسپولیس در شرایطی در فصل گذشته بار دیگر در شرایط کرونا پا به مسابقات گذاشت که قعرنشین جدول خود محسوب می‌شد اما نمایش درخشان آنها در نهایت با صدرنشینی و صعود تا فینال همراه شد و البته در مسابقه فینال برابر اولسان شکست خوردند و یحیی در تاریخ‌سازی بزرگ خود ناکام ماند.

یحیی فصل جدید را در هند و با همان پروتکل بازی‌های متمرکز دنبال کرد و اینبار هم توانست تیمش را به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی کند و در انتظار چالش بزرگ خود برابر نماینده تاجیکستان و رویاپردازی دوباره برای دستیابی به جام قرار دارد.

پرسپولیس در دوره کرونا ١۴ مسابقه در لیگ قهرمانان برگزار کرده که ١٠ برد، ١ تساوی و ٢ شکست نصیب آنها شده است. تلخ‌ترین شکست مربوط به دیدار فینال فصل گذشته و برابر اولسان کره است و آنها امیدوارند با تداوم روند این فصل خود بار دیگر در چالش صعود به فینال قرار گیرند و برگی جدید در تاریخ باشگاه ثبت کنند.

رجزخوانی  در فاصله دو هفته به پایان

با چنین آمار جذاب و جالب توجهی اکنون سرمربی سرخ‌ها در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل دو حریف سرسخت را پیش‌روی رویای قهرمانی‌اش می‌بیند. او اما با تیمی که فاصله زیادی با شکست دارد و طی نزدیک به ١٩ ماه تنها ۵ شکست داخلی و بین‌المللی را تجربه کرده، امیدوار به تکرار یک موفقیت بی‌نظیر دیگر خواهد بود. کسب امتیازات کامل از این دو بازی و شاید در بدترین حالت عدم شکست در دو بازی پیش‌رو با کمی اقبال آنها را بار دیگر بر بام فوتبال ایران قرار دهد و یک رکورد تاریخی دست‌نیافتنی را نصیب یحیای سرخ‌ها کند. تیم او قادر به انجام این ماموریت خواهد بود؟

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.