کد خبر : 5310 / /
/

مهاجم پرسپولیس ؛ تهدید برای دایی و کریمی

مهاجم تیم پرسپولیس عملکردی درخشان با پیراهن سرخپوشان داشته است.

مهاجم پرسپولیس ؛ تهدید برای دایی و کریمی

مهاجم شماره 16 پرسپولیسی‌ها که فصل گذشته از سوی گابریل کالدرون به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب سرخپوشان راه یافت، در این دو فصل موفق شده تا 17 گل را با پیراهن این تیم به ثمر برساند و بهترین گلزن کنونی قرمزها لقب گیرد.

عبدی اولین گلش را در شهرآورد به ثمر رساند و تا بعد از کرونا هیچ گلی در لیگ برتر نزد. بازی با پیکان، دیداری بود که او موفق به دبل در آن شد و سپس نوبت به نفت مسجدسلیمان رسید تا طعمه پدیده پرسپولیس شود. تیم یحیی با گل او قهرمان لیگ نوزدهم شد.

مهدی عبدی همچنین سه گل در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه، النصر و اولسان زد تا مهاجمی در قواره مسابقات بین المللی لقب گیرد اما در فصل تازه، پای او هنوز به گلزنی باز نشده است. وی همچنین در دیدار با شاهین بندرعامری دو گل زد و نامش را در بین گلزنان جام حذفی قرار داد.

اما درخشان‌ترین آمار عبدی در لیگ بیستم ثبت شده است؛ جایی که با 8 گل در تعقیب احمد نوراللهی است و تلاش می‌کند تا در هفته آخر عنوان برترین گلزن لیگ برتری قرمزپوشان را از آن خود کند. او البته شروع چندان خوبی نداشت ولی درخشش برابر ذوب آهن، مس، ماشین‌سازی و تراکتور وضعیت این بازیکن را در جدول گلزنان بهتر کرد.

حالا بازیکنی که تا دو فصل پیش در تیم‌های پایه پرسپولیس حضور داشت، تبدیل به مهاجمی 17 گله شده و تلاش می‌کند تا با یک هت تریک به آماری فوق العاده در جمع سرخ ها دست پیدا کند. او البته برای ورود به جمع ده گلزن برتر تاریخ باشگاه هنوز راه درازی دارد و باید 27 گل دیگر بزند. پانزدهمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس علی کریمی 38 گله است و  علی دایی با 43 گل در رتبه دهم قرار دارد و علی علیپور با 72 گل در رتبه پنجم خودنمایی می‌کند.

اگرچه تا این آمار راه دور و درازی باقی مانده اما عبدی ۲۲ ساله، با قراردادی بلند مدت، فرصتی بسیار خوب برای افزایش آمار خود را دارد؛ به خصوص اگر مثل علیپور به میانگین ۱۵ گل در هر فصل برسد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.