کد خبر : 5221 / /
/

بازیکن تراکتور داغدار شد!+ جزئیات بیشتر

بوحمدان در بازی امشب با پرسپولیس غایب خواهد بود.

بازیکن تراکتور داغدار شد!+ جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:هافبک تیم فوتبال تراکتور به دلیل درگذشت مادرش و حضور در مراسم تشییع پیکر وی دیدار با پرسپولیس را از دست داد.

تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود. 

این در شرایطی است که صبح امروز خبر فوت مادر حمید بوحمدان در اردوی تراکتور به این بازیکن اعلام شد و به همین دلیل با توجه به شرایط روحی و روانی نامناسب وی، مسئولان تراکتور تصمیم گرفتند بوحمدان به اهواز برود و در مراسم تشییع پیکر مادر خود شرکت کند.بوحمدان در بازی امشب با پرسپولیس غایب خواهد بود. 

تیم تراکتور به جز این بازیکن، میلاد فخرالدینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. همچنین پیمان کشاورز و محمدرضا خانزاده هم بازیکنان مصدومی هستند که دیدار امشب را از دست دادند.

روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - تراکتور

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فردا، یکشنبه، ۳ مرداد، برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار، پرسپولیس، تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور می‌رود.

این بازی که به میزبانی پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود مثل سایر رقابت‌های این هفته ساعت ۲۱.۱۵ دقیقه برگزار می‌شود. شاگردان یحیی گل محمدی پیش از این بازی با ۶۱ امتیاز صدرنشین هستند و به دنبال گرفتن سه امتیاز این بازی خانگی و تداوم یکه تازی شان هستند.

تراکتور هم در جدال با چندتیم دیگر در پی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آتی است. شاگردان فیروز کریمی با ۴۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی ایستاده اند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر

پرسپولیس – تراکتور ۲۱.۱۵

مس رفسنجان – پدیده ۲۱.۱۵

ماشین سازی – پیکان ۲۱.۱۵

سایپا – آلومینیوم ۲۱.۱۵

نفت مسجد سلیمان – گل گهرسیرجان ۲۱.۱۵

فولاد – صنعت نفت ۲۱.۱۵

نساجی مازندران – استقلال ۲۱.۱۵

سپاهان – ذوب آهن ۲۱.۱۵

منبع: فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.