کد خبر : 51986 / /
/

از دم قسط خودرو بخرید | فروش نقد و اقساط مدیران خودرو با پیش پرداخت 40 درصد | جدیدترین محصول مدیران خودرو با تحویل فوری

مدیران خودرو در روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه 1403، شرایط فروش آریزو 6 جی تی – جدیدترین محصول خود – را اعلام کرد. این خودرو درحال‌حاضر گران‌ترین، لوکس‌ترین و البته مجهزترین محصول مدیران‌ خودرو به‌حساب می‌آید. مشتریان علاقه‌مند به آریزو 6 جی تی می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. این بخشنامه از امروز در نمایندگی‌های مدیران‌ خودرو واقع در سراسر کشور قابل دسترسی است.

از دم قسط خودرو بخرید | فروش نقد و اقساط مدیران خودرو با پیش پرداخت 40 درصد | جدیدترین محصول مدیران خودرو با تحویل فوری

این خودرو درحال‌حاضر گران‌ترین، لوکس‌ترین و البته مجهزترین محصول مدیران خودرو به‌حساب می‌آید. مشتریان علاقه‌مند به آریزو ۶ جی تی می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. این بخشنامه از امروز در نمایندگی‌های مدیران خودرو واقع در سراسر کشور قابل دسترسی است.

مدیران خودرو در روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه 1403، شرایط فروش آریزو 6 جی تی – جدیدترین محصول خود – را اعلام کرد. این خودرو درحال‌حاضر گران‌ترین، لوکس‌ترین و البته مجهزترین محصول مدیران‌ خودرو به‌حساب می‌آید. مشتریان علاقه‌مند به آریزو 6 جی تی می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. این بخشنامه از امروز در نمایندگی‌های مدیران‌ خودرو واقع در سراسر کشور قابل دسترسی است.

مدیران خودرو

شرایط فروش آریزو 6 جی تی، فروردین 1403:

 

بزرگ‌ترین وجه تمایز آریزو 6 جی تی در مقایسه با آریزو 5 اسپرت و آریزو 6 پرو، مشخصات فنی آن است. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ مشترک با فونیکس FX مجهز است که قدرت و گشتاور قابل‌توجهی را به راننده ارائه می‌دهد. استفاده از گیربکس دوکلاچه در بخش انتقال قدرت آریزو 6 جی تی به اسپرت بودن خودرو کمک کرده است.

امکانات رفاهی و ایمنی آریزو 6 جی تی نیز قابل‌قبول هستند و بالاتر از دو سدان دیگر مدیران‌خودرو ارزیابی می‌شوند. این خودرو به دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم مجهز است که قابلیت رانندگی نیمه‌خودران را برای راننده فراهم می‌آورند. دیگر تجهیزات آریزو 6 جی تی نیز شامل این موارد هستند: سنسور نور و باران، سنسور باد تایرها، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، فرمان صوتی، نوربالای اتوماتیک، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر 20 اینچی یکپارچه به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی، صندلی‌های برقی جلو به همراه تهویه، سیستم تهویه اتوماتیک با خروجی ردیف عقب و فرمان دی‌کات 4 جهته./ انتخاب

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد / کارخانه و بازار

بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X۲۲ پرو دستی به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ام وی ام X۳۳ کراس دستی نیز یک میلیاردو۸۸ میلیون تومان است. قیمت آریزو ۵ اسپورت نیز یک میلیاردو۴۱۷ میلیون تومان شده است. قیمت فونیکس FX (۱.۶) نیز ۲ میلیاردو۳۷۰ میلیون تومان است.

قیمت محصولات مدیران خودرو

نام خودرو قیمت بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان) تغییر
X22 پرو دستی ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۷۱۶,۵۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
X33 کراس (دستی) ۱,۰۸۸,۰۰۰,۰۰۰ ۸۰۹,۱۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
X33 کراس (اتوماتیک) ۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰ ۹۰۶,۲۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
X55 پرو ۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۶۶,۷۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
آریزو 5 اسپورت ۱,۴۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۰۲,۵۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
آریزو 6 پرو ۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
آریزو6 جی‌تی به زودی ۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
تیگو7 پرو پرمیوم ۲,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۵۱۴,۸۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
تیگو 8 پرو ناموجود توقف تولید (۰.۰۰%)۰
تیگو 8 پرو (هیبرید) ۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۷۹۱,۷۰۰,۰۰۰ (‎-۰.۷۸%‌)‎-۲۵,۰۰۰,۰۰۰‌
تیگو 8 پرومکس ناموجود توقف تولید (۰.۰۰%)۰
تیگو 8 پرومکس (IE) ۳,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ (‎-۰.۷۰%‌)‎-۲۲,۰۰۰,۰۰۰‌
فونیکس FX (1.6) ۲,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
 
 

مشخصات فنی آریزو 8

از جولای 2023، چری آریزو 8 در بازار چین با دو گزینه پیشرانه به مشتریان ارائه می‌شود. نسخه استاندارد این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری برخوردار است که علاوه بر این، گزینهٔ موتور 2.0 لیتری نیز برای سفارش در دسترس قرار گرفته است. هر دو این نسخه‌ها از گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه تر (wet) بهره می‌برند. این اقدام از سوی چری، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بر اساس نیازها و ترجیحات خود، انتخابی متناسب با عملکرد و سبک رانندگی خود داشته باشند. گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه تر نشان از تکنولوژی پیشرفته و رانندگی اسپرت خودروهای چری آریزو 8 دارد، که بهره‌وری و رانندگی لذت‌بخش را برای کاربران ارائه می‌دهد.

فضای داخلی چری آریزو 8 با امکانات فونیکس متنوع و مدرن طراحی شده است. در زیر به برخی از ویژگی‌های این کابین اشاره شده است:

نمایشگرهای 12.3 اینچی:

  • دو نمایشگر با اندازه 12.3 اینچی برای نمایش اطلاعات سرگرمی و پشت آمپر در داخل کابین قرار گرفته‌اند.
  • نمایشگر هداپ با واقعیت افزوده:

    امکان سفارش نمایشگر هداپ با واقعیت افزوده (AR) که یک ویژگی سفارشی محسوب می‌شود.

تنظیم برقی صندلی‌های جلو:

صندلی‌های جلو با امکان تنظیم برقی برای افزایش راحتی راننده و همراه.

تهویه برای ردیف عقب:

تهویه هوا برای سرنشینان ردیف عقب به منظور افزایش راحتی آنها.

پورت USB:

 

یک خروجی USB در قسمت عقب برای اتصال به دستگاه‌های الکترونیکی سرنشینان.

آریزو 8 با داشتن 10 ایربگ برای محافظت در مواقع اضطراری، امکاناتی برای افزایش ایمنی را فراهم کرده است. این امکانات شامل ایربگ برای راننده، سرنشین جلو، جانبی جلو، جانبی عقب، زانویی راننده، زانویی سرنشین و پرده ای می‌شوند.

برخی از امکانات ایمنی و دستیاری رانندگی که در آریزو 8 قابل دسترس هستند، شامل موارد زیر می‌شوند:

1. سیستم کنترل پایداری ESP:

2. سیستم کنترل کشش TCS

3. سیستم کمک حرکت در سربالایی

4. سیستم کنترل حرکت در سراشیبی

5. سیستم‌های دستیار رانندگی ADAS

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.