کد خبر : 51684 / /
/

خبرخوش برای خانواده های ایرانی عاشق سفر | فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی برای بهار ۱۴۰۳

امروزه خرید نقدی خودروهای جذاب و زیبایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی، کمی سخت شده است. حال خبر خوش اینجاست که خانواده‌های ایرانی می‌توانند با شرکت در طرح‌های شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و شرایط فروش اقساطی دیگنیتی مجموعه آرشا خودرو، از تمام آپشن‌های تسهیل کننده خرید قسطی خودرو استفاده کنند.

خبرخوش برای خانواده های ایرانی عاشق سفر | فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی برای بهار ۱۴۰۳

امروزه خرید نقدی خودروهای جذاب و زیبایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی، کمی سخت شده است. حال خبر خوش اینجاست که خانواده‌های ایرانی می‌توانند با شرکت در طرح‌های شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و شرایط فروش اقساطی دیگنیتی مجموعه آرشا خودرو، از تمام آپشن‌های تسهیل کننده خرید قسطی خودرو استفاده کنند.

جالب است بدانید که متقاضیان شرکت در طرح‌های اقساطی مجموعه آرشا خودرو، هم می‌توانند از شرایط واریز کمترین میزان پیش پرداخت خرید بهره ببرند و هم باقی مبلغ را طی اقساط بلند مدت، واریز کنند. علاوه بر این‌ها، خودروی محبوب خریداران در کمتر از یک ساعت و تنها با وایز پیش پرداخت، به آن‌ها تحویل داده خواهد شد!

شرایط جدید فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی بهار ۱۴۰۳

اگرچه ماشین‌دوستان ایرانی، با شرایط کلی خودروهای جذاب دیگنیتی و فیدلیتی آشنایی کاملی دارند. اما با این‌حال، تمامی متقاضیان خرید این خودروها، بایستی به کلیات و جزئیات فنی-رفاهی آن‌ها اشراف کاملی داشته باشند. در همین راستا بهتر است بدانید که خودروی قابل عرضه در طرح شرایط فروش اقساطی فیدلیتی، از محصولات لوکس شرکت چری است. با این تفاوت که فیدلیتی، از طریق شرکت بهمن خودرو به بازار ایران راه یافته است. کراس اوور فیدلیتی با مصرف سوخت ۷.۶ لیتر در صد کیلومتر، حجم موتور ۱۴۹۸ سی‌سی، جعبه دنده ۶ سرعته ۲ کلاچه، ۱۵۵ اسب بخار توان و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متری، نظرهای زیادی را به خود جلب کرده است.

در بررسی این خودرو، قطعاَ باید به زیبایی بدنه، فرم کلی مناسب و خطوط باهدف و موزون بدنه اشاره کنیم. رینگ‌های بزرگ و چشم‌نواز، جلو پنجره بزرگ و باابهت، چراغ‌های جلو و عقب زیبا و نافذ، طراحی SPORT سپرها و برجستگی‌های سیال و هدفمند، همه و همه کمک کرده‌اند تا این ماشین چینی، به اتومبیل موردعلاقه بسیاری از خانواده‌های ایرانی تبدیل شود. لازم به‌ذکر است که فضای کابین خودروی قابل عرضه در طرح شرایط فروش اقساطی فیدلیتی بسیار جادار است. همچنین به لطف طراحی زیبا و استفاده از متریال‌های باکیفیت، فیدلیتی قابل مقایسه با بسیاری از خودروهای استاندارد جهان خواهد بود.

در سوی دیگر، خانواده‌های ایرانی می‌توانند در طرح‌های جذاب شرایط فروش اقساطی دیگنیتی مجموعه آرشا خودرو نیز شرکت کنند. خودروی دیگنیتی که ۲۰% آن مونتاژ داخل است، در پی همکاری شرکت بهمن خودرو با شرکت دانگ فنگ به بازار داخلی ایران راه یافت. علاوه بر نمای جلو و جانبی بسیار جذاب دیگنیتی، به‌خاطر داشته باشید که همانند فیدلیتی، می‌توان فهرست بلند بالایی را برای امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو برشمرد. در یک نگاه کلی، دیگنیتی با حجم موتور ۱.۵ لیتری، گیربکس CVT با حالت زمستانی و اسپرت، حداکثر توان ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری عرضه می‌شود. مصرف سوخت ۷.۳ لیتری این خودرو (در هر ۱۰۰ کیلومتر) نیز، عدد نسبتاَ مناسبی است؛ و یکی از دلایل علاقه‌مندی خانواده‌های ایرانی برای شرکت در شرایط فروش اقساطی فیدلیتی به‌شمار می‌رود.

گاهی ممکن است که متقاضیان خرید خودرو، با انواع طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی و شرایط فروش اقساطی دیگنیتی برخورد کنند. اما به راستی چرا و چگونه، انواع طرح‌های خرید قسطی خودرو مجموعه آرشا خودرو بهترین و محبوب‌ترین است؟ در پاسخ به این سوال، بایستی بدانید که تمامی شرایط جذاب زیر، توسط مجموعه آرشا خودرو در اختیار خریداران گرامی قرار می‌گیرد:

واریز کمترین پیش پرداخت ممکن

تعامل حداکثری با خریداران گرامی؛ برای تنظیم تعداد و مدت اقساط

تنظیم سند به نام خریدار محترم

تحویل فوری خودرو (کمتر از یک ساعت)

عدم نیاز به ارائه ضامن معتبر.

حال وقت آن است که پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دیگنیتی و فیدلیتی، به‌طور اجمالی با برخی از ویژگی‌های فوق آشنا شویم.

کمترین پیش پرداخت برای فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی

پس از دریافت مشاوره‌های لازم، خریداران گرامی می‌توانند تعامل قابل توجهی را با کارشناسان فروش مجموعه معتبر آرشاخودرو داشته باشند. چنان‌که می‌توانند با واریز کمترین پیش پرداخت ممکن (در پی توافق با کارشناسان مجموعه) و امضای قرارداد رسمی، ماشین مورد علاقه‌شان را به صورت آنی تحویل بگیرند. غالباَ کارشناسان آرشا خودرو، بین ۴۰ الی ۵۰% از مبلغ کلی خودرو را به‌عنوان کمترین میزان پیش پرداخت در نظر می‌گیرند.

وجود اقساط بلندمدت و کم‌فشار

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب و پراهمیت شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی، قابلیت تنظیم اقساط بلندمدت توسط کارشناسان مجموعه خواهد بود. بدین ترتیب خریداران گرامی می‌توانند علاوه بر واریز کمترین مبلغ پیش پرداخت و تحویل فوری خودرو، باقی مبلغ ماشین خریداری شده را طی اقساط بلندمدت ۶ الی ۳۶ ماهه پرداخت نمایند. ذکر این نکته الزامیست که مدت اقساط، بسته به «نظر کارشناسان مجموعه»، «میزان پیش پرداخت ارائه‌شده» و «قیمت کلی خودرو» تعیین می‌گردد. نکته جذاب دیگر، این است که برای امضای قرارداد رسمی و تحویل آنی خودروی خود، شما نیاز به ارائه هیچ ضامن معتبری نخواهید داشت. بلکه ارائه یک یا چند فقره چک صیادی معتبر (بسته به نظر کارشناس فروش)، کفایت خواهد کرد.

تنظیم سند به نام خریدار و تحویل فوری خودرو

مجموعه آرشا خودرو جهت جلب رضایت و اطمینان مشتریان گرامی، به میزان واریز پیش پرداخت، سند خودرو را به‌نام خریدار محترم خواهد زد. باقی قدرالسهم سند نیز تا پایان پرداخت اقساط، در مالکیت مجموعه فروشنده باقی می‌ماند. لازم به ذکر است که بلافاصله پس از اتمام قسط‌ها (و یا تسویه پیش از موعد اقساط)، سند ثبتی به‌صورت شش دانگ به نام خریدار درمی‌آید. همزمان با انجام این فرآیند ارزشمند و ظرف مدت یک ساعت پس از امضای قرارداد، خودروی محبوب مشتریان گرامی نیز به آن‌ها تحویل داده خواهد شد. بنابراین خانواده‌های ایرانی می‌توانند با واریز فقط پیش پرداخت، خودروی محبوب‌شان را تحویل گرفته و از سواری با آن لذت ببرند.

آرشا خودرو؛ بهترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی و فیدلیتی

علاوه بر تمامی آپشن‌های جذاب عنوان شده، به‌خاطر داشته باشید که می‌توانید پیش از شرکت در شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی (و سایر طرح‌های خرید اقساطی خودروهای داخلی)، مشاوره‌های تخصصی و رایگان را از مشاوران برجسته مجموعه آرشا خودرو دریافت کنید. بنابراین می‌توانید به دفتر مجموعه مراجعه کنید؛ یا از طریق شماره‌های تماس، با کارشناسان آرشا خودرو ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که مجموعه آرشا خودرو با کسب مجوز از اتحادیه نمایشگاه‌داران کشور، تمامی فعالیت‌های خود را با استانداردترین اصول فروش و در لوای قانون، پیش می‌برد.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۸.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، بوستان یکم، پلاک ۶./کاماپرس

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.