کد خبر : 5162 / /
/

اخبار استقلال: اعتصاب استقلال تا کی ادامه دارد؟+ جزئیات بیشتر

در حالی که با رسیدن به پایان فصل، استقلال مهیای فتح جام حذفی می شود، بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زده اند تا شاید قصه پارسال تکرار شود.

اخبار استقلال: اعتصاب استقلال تا کی ادامه دارد؟+ جزئیات بیشتر

 

اخبار ورزشی: تاریخ دوباره برای استقلال تکرار شد و این تیم پرسپولیس را در جام حذفی، حذف کرد اما استقلالی ها نمی خواهند تاریخ به صورت کامل برای آنها تکرار شود چون سال گذشته استقلال به جام حذفی نرسید.

قصه پایان فصل استقلال ١۴٠٠ عینا مشابه اتفاقات ٩٩ در حال تکرار است اما این بار یک مرحله زودتر اتفاق افتاده است.

سال گذشته استقلال در نیمه نهایى جام حذفى پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست داد اما در حالیکه همه هواداران این تیم منتظر جشن شادى برد دربى بودند کامشان با قهر مجیدى و استعفایش به خاطر مشکلاتی که با سعادتمند داشت، تلخ شد.

آن زمان اگرچه در مجادله مجیدى و سعادتمند حق با فرهاد بود، اما دود اختلافات به چشم استقلال رفت تا جام حذفى از دست استقلال لیز بخورد و متعاقب آن آبیها با سرمربى موقت به لیگ قهرمانان آسیا بروند. در نهایت استقلال را هم سرمربی تیم نبست و نامجومطلق هم از استقلال جدا شد و سعادتمند و مشاورانش تیم را بستند و با تصمیم عجیب هیات مدیره محمود فکرى جانشین فرهاد در استقلال شد!

در همان مقطع فرهاد مجیدی مى توانست با کمى خویشتن دارى شرایط را به نفع خودش و استقلال تغییر دهد و با قهرمانى در جام حذفى دست بالا را داشته باشد اما او پس از ماجراهای عجیب مذاکرات سعادتمند با استراماچونی( که آخر هم موفق به دیدارش نشد و معلوم هم نشد بین سعادتمند و پاستورلو مدیربرنامه های استرا در جلسه چه گذشته است) استعفا کرد اما به اصرار مجید نامجومطلق دستیارش و وریاغفوری کاپیتان استقلال به تیم برگشت تا استقلال بتواند در فینال تراکتور را شکست دهد اما همان اختلاف ها اثرش را روی استقلال گذاشت و استقلال نیمه اول را با سه گل حریف به رختکن رفت و در نیمه دوم هم استقلال موفق شد دو گل از سه گل را جبران کند و جام در نهایت به تراکتور رسید.

امسال هم این اتفاقات در حال تکرار است، این بار یک مرحله زودتر و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفى همه چیز دارد به نوعی به همان سمت و سو می رود اما با رنگ و بوی متفاوت. بازیکنان بابت مطالباتشان حق دارند و فصل در حال اتمام است و درصد دریافتیها پایین و همچنین اختلاف بین مدیریت و بازیکنان و کادرفنى شدیدا بالاست. بعد از دربى استقلال تمرین درست و حسابی نداشته و نحوه بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان هم نشان داد که استقلال تمرین درست و حسابی نداشته و این اعلام وضعیت قرمز است. استقلال بلافاصله بعد از لیگ در جام حذفى بازى دارد و عواقب این اعتصاب و تعطیلى تمرین ممکن است دامن استقلال را در زمین بگیرد. بعد از سالها(خرداد ۹۷) استقلال در آستانه جام گرفتن است و بازیکنان و کادرفنى مى توانند اعتراض خود را جور دیگرى نشان بدهند. تمرین نکردن زدن تیر خلاص به شقیقه استقلال است و در این میان اعتصاب تیغ دولبه ای است که می تواند برای استقلال گران تمام شود.

بازیکنان فعلا درصدی پول گرفته اند و پاداشهای مجیدی و دوستانش هم به حساب بازیکنان واریز شده است. شنیده شده تعداد بازیکنان موافق اعتصاب بسیار کمتر از مخالفان اعتصاب است و چند بازیکن استقلال عقیده دارند که اول جام بیاورند تا هواداران خوشحال شوند و طلسم سه سال جام نگرفتن در رقابتهای حذفی بشکند، بعد فرصت برای اعتراض و اعتصاب زیاد است. باید دید بازیکنان تا قبل از بازی با نساجی تمرین می کنند یا اتفاق دیگری می افتد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.