کد خبر : 51014 / /
/

قیمت انواع گوشت امروز سه‌شنبه ۷ فروردین | قیمت گوشت قرمز ، مرغ و بوقلمون کیلویی چند شد ؟ + جدول

بازار گوشت و دام ایران امروز شاهد افزایش قیمت مرغ نسبت به روز گذشته است که 80,149 تومان خرید و فروش شد. قیمت گوشت گوساله هم بدون تغییر بود.

قیمت انواع گوشت امروز سه‌شنبه ۷ فروردین | قیمت گوشت قرمز ، مرغ و بوقلمون کیلویی چند شد ؟ + جدول

بازار گوشت و دام تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳، در حالی شاهد آغاز معاملات است که نسبت به روز گذشته قیمت مرغ روند صعودی را تجربه کرد

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار روند صعودی را نسبت به روز گذشته در پیش گرفت و 80,149 تومان خرید و فروش شد که رشد نامحسوس 46 تومانی را تجربه کرده است.

از امروز گوشت قرمز گرم نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد رشد قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 57,125 تومان معامله شد که نسبت به روز پیش افزایش 18 تومانی داشته است.

cYibrFKqVEIq

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 341 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی 101 هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی 280 هزار تومان معامله شد. هر کیلو دام در کشتارگاه هم تغییر قیمتی را تجربه نکرده است و 550 هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است./اقتصادنیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.