کد خبر : 50856 / /
/

قیمت گوشت | قیمت گوشت گوسفندی | قیمت گوشت قرمز

قیمت گوشت دولتی شب عید چقدر است ؟ | از کجا گوشت ارزان قیمت بخریم ؟

قیمت گوشت قرمز دولتی و عرضه شده در میادین و بازار‌های میوه و تره بار هر کیلو ۲۹۹ هزار تومان بوده و این نرخ در بازار بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان متغیر است.

قیمت گوشت دولتی شب عید چقدر است ؟ | از کجا گوشت ارزان قیمت بخریم ؟

بازار این روز‌ها شلوغ‌تر شده و مردم در حال خرید ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هستند. افزایش هزینه‌ها بیشتر خرید‌ها را به مایحتاج و ضروریات روزمره محدود کرده و خرید اقلام اساسی انجام می‌شود.

JxZFJRZzArq1

دولت سعی دارد با توزیع اقلام و واردات کالا‌هایی که کمبود در بازار دارد قیمت‌ها را تثبیت کند. در حال حاضر یکی از چالش‌های بازار کالا‌های اساسی قیمت گوشت قرمز و صف‌های طولانی برای خرید گوشت دولتی است. به گفته قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار، در حال حاضر با توجه به نیاز بازار روزانه به طور میانگین ۲۰۰ تن گوشت گرم وارد کشور می‌شود و به زودی ثبات در بازار برقرار می‌شود. قیمت گوشت قرمز دولتی و عرضه شده در میادین و بازار‌های میوه و تره بار هر کیلو ۲۹۹ هزار تومان بوده و این نرخ در بازار بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان متغیر است.

گفتنی است، هر کیلو گوشت منجمد گوساله ۳۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و در حال فروش است.

در بازار گوشت مرغ، قیمت‌ها بین ۷۸ تا ۸۷ هزار تومان در هر کیلو گرم است. حبوبات بسته بندی هم با قیمت‌های جدید در حال عرضه و فروش در فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های سطح شهر است. بازار تخم مرغ آرام است و قیمت‌ها در چند هفته اخیر تغییری نداشته و هر شانه ۳۰ عددی بین ۸۵ تا ۱۲۰ هزار تومان (بسته به وزن) به فروش می‌رسد.

در ادامه، قیمت برخی کالا‌های اساسی در بسته بندی فروشگاهی می‌آید (تمام قیمت‌ها به هزار تومان است):

22

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.