کد خبر : 50801 / /
/

سورپرایز یارانه بگیران؛ وام بدون ضامن 1 ساعته بگیرید | ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود

اگر وام بدون ضامن از دولت می خواهید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سورپرایز یارانه بگیران؛ وام بدون ضامن 1 ساعته بگیرید | ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود

 مشتریان بانک سپه با ایجاد میانگین سپرده یک تا 18 ماهه امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «نگین امید» این مجموعه را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و هیچ سودی ندارد. تنها به منظور تامین هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو درصدی تعلق می‌گیرد.

افرادی که مشتری بانک سپه بوده و به دریافت وام 300 میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند باید گذشته از ایجاد میانگین حساب مناسب، اعتبار شغلی داشته باشند. ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

همانطور که اشاره شد زمینه اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن سپرده است. افراد در صورت داشتن شرایط لازم وام مذکور را دریافت خواهند کرد و بعد از دریافت حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه فرصت تسویه اقساط آن را خواهند داشت.

در صورتی که بانک فرد را برای دریافت تسهیلات واجد شرایط بداند و وام را به وی بپردازد، میزان هر قسط برای او 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود این وام به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز در محدوده 315 میلیون و 700 هزار تومانی قرار دارد.

بانک سپه یکی از بانک‌های اصیل و نامدار کشور است که نزدیک به 100 سال قدمت دارد. این مجموعه تاکنون انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به بانکداری شخصی و اصناف، بانکداری شرکتی و پایگاه دانش اشاره کرد. این مجموعه تلاش می‌کند تا با به روزرسانی خدمات رضایت مشتریان خود را جلب کند.

منبع: کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.