کد خبر : 50671 / /
/

ویدئو هولناک از حادثه انفجار منزل مسکونی در اصفهان | فوت مادر و فرزند در انفجار ترقه+ فیلم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انفجار منزل مسکونی در ملک‌شهر با دو فوتی و یک مصدوم خبر داد و گفت: به دنبال تهیه ترقه دستی برای چهارشنبه سوری در اصفهان یک خانه همراه با ساکنان در آتش سوختند.

ویدئو هولناک از حادثه انفجار منزل مسکونی در اصفهان | فوت مادر و فرزند  در انفجار ترقه+ فیلم

عباس عابدی، سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان درباره این حادثه گفت: صبح امروز حادثه انفجار منزل مسکونی در محله بهرام‌آباد ملک‌شهر به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

او با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل حادثه افزود: در این حادثه یک پسر ۱۱ ساله که دچار سوختگی شدید شده بود، پس از انجام اقدامات فوری توسط کارشناسان اورژانس، به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) منتقل شد.

عابدی بیان کرد: بر اثر این حادثه یک زن ۳۹ ساله و یک پسر نوجوان ۱۲ ساله در دم جان باختند و دیگر مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شد و علت حادثه توسط عوامل آتش‌نشانی در دست بررسی است.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: این حادثه به دنبال تهیه ترقه دستی برای چهارشنبه سوری اتفاق افتاده است./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.