کد خبر : 50663 / /
/

هشدار جدی فرمانده فراجا | متخلفانِ چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت می مانند

فرمانده فراجا گفت: بستن خیابان‌ها یا مزاحمت با خودرو برای مردم در شب چهارشنبه آخر سال جرم است و کسانی که مرتکب این جرم شوند، تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

هشدار جدی فرمانده فراجا | متخلفانِ چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت می مانند

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا صبح امروز (۲۱ اسفند ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران درباره مراسم چهارشنبه آخر سال گفت: شب چهارشنبه آخر سال یک موضوع اجتماعی است که پلیس با برگزاری آن مخالف نیست، اما این مساله مانند هر موضوع اجتماعی دیگری، بایدها و نبایدهایی دارد، از جمله این که بستن خیابان‌ها یا مزاحمت با خودرو برای مردم در این شب جرم است و کسانی که مرتکب این جرم شوند، تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی افزود: از همه مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان می‌خواهیم که مراسم شب چهارشنبه آخر سال را در کوچه‌های محل زندگی خود و در کنار بزرگترهایشان برگزار کنند و بزرگترها هم مراقب فرزندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان خود باشند تا خدای‌ناکرده با استفاده از مواد محترقه خطرناک باعث ایجاد آسیب برای خود و دیگران نشوند./ ایلنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.