کد خبر : 50512 / /
/

قیمت گوشت | قیمت گوشت مرغ | قیمت گوشت قرمز

قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز بالا رفت | جدول جدیدترین قیمت مرغ و گوشت

امروز قیمت گوشت مرغ در بازار روند صعودی را تجربه کرده است و با افزایش 375 تومانی نسبت به روز گذشته در بازار، 56,464 تومان نرخ گذاری شده است.

قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز بالا رفت | جدول جدیدترین قیمت مرغ و گوشت

بازار گوشت و دام تهران امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت مرغ در مقایسه با روزهای گذشته سیر صعودی را در پیش گرفته است.

1VSWVk1W7zQp

قیمت مرغ زنده در بازار

قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ امروز روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,464 تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش 375 تومانی را تجربه کرده است.

قیمت مرغ کشتار امروز

همچنین هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته رشد را در پیش گرفت و با افزایش 118 تومانی، 79,105 تومان خرید و فروش شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز قیمت دام زنده کیلویی 260 هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر کیلو دام در کشتارگاه هم 500 هزار تومان است.

قیمت گوشت منجمد امروز

همچنین هر کیلو گوشت منجمد گوساله در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان نرخ گذاری و فروخته شده است./اقتصادنیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.