کد خبر : 5050 / /
/

صحبت های جنجالی حسن آقا میری+فیلم لو رفته

فیلمی از حمایت حسن آقا میری از حیوانات خانگی را مشاهده می کنید

صحبت های جنجالی حسن آقا میری+فیلم لو رفته

همین اول یه چیزی رو توضیح بدم، بعد حرفم رو بزنم:

من سگ ندارم که خیال کنی این حرفها رو برای خودم میزنم.تو این فیلم هم، آقا بنیامین داره به من توضیح میده که وقتی سگ کنار کسی اینجوری قرار میگیره در واقع داره از اون شخص حمایت میکنه.و براش جالب بود «رِمو» با اینکه من رو دو سه بار بیشتر ندیده بود؛ چطور این احساس رو نسبت به من داشت.بگذریم.

من نمیدونم چرا ما عادت کردیم تو کشور از هر مساله‌ای یه بحران درست کنیم و مردم رو روبروی هم قرار بدیم.یا اینکه نیروی انتظامی رو - که باید حضورش باعث آرامش برای مردم باشه - کاری کنیم که روبروی مردم بایسته.و یه وقت‌هایی هم برخوردهایی بشه که اعصاب همه رو خورد کنه و باعث کدورت بشه.گره‌ای رو که میشه با دست باز کرد چه اصراری داریم با دندون باز کنیم!؟

قانون باید همه‌ی سلیقه‌ها رو در نظر بگیره و به سبک زندگی همه‌ی مردم احترام بذاره و حقوق همه رو حفظ کنه!

تو کشور زیر ساخت حضور سگ تو همه‌ی نقاط شهر فراهم نیست.

احتمالا تو کشورهای دیگه هم همه جا اجازه ندند حیوان خانگی حضور داشته باشه.

ولی قطعا میشه نقاطی رو در نظر گرفت که مردم متوجه باشند که بهشون احترام گذاشته شده و براشون محیطی فراهم شده که بتونند به سلیقه‌ی خودشون زندگی کنند.

از همه‌ی این حرف ها بگذریم؛سگ یا هر موجود زنده‌ی دیگه‌ای حق حیات داره.کاری که بعضی از شهرداری‌ها میکنند، خلاف انسانیت و خلاف معارفی هست که تو دین بیان شده.بستن دست و پا و دهن سگ و رها کردنش جنایته!من که بین دین و انسانیت تفاوتی نمیبینم اما اگه به بهانه‌ی اینکه در اسلام سگ نجسه دارید این کارها رو میکنید، معلومه که درک درستی از دین ندارید.

راستی میدونستید کسی که رحم نداره دین هم نداره!

اسلام یه مطلب نیست یه مجموعه است که وقتی جامع بهش نگاه میکنی راه رو روشن میکنه اما وقتی نگاه جامع نداری فقط ازش بهانه‌ای درست میکنی برای جنایت…

یا لطیف

سید حسن آقامیری

پ.ن: در شرح رساله ی مرحوم ایت الله بروجردی، مرحوم ایت الله سید محمد جواد غروی اصفهانی اورده؛ نجاست کافر ذاتا و نجاست شراب و فقاع در شرع ثابت نیست و مو و اجزای سگ پاکند، و سید مرتضی علم الهدی مو و اجزاء سگ و خوک که دارای حیات حیوانی نیستند را پاک میداند و دلائل طهارت آن قوی و محکم است…

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.