کد خبر : 50274 / /
/

خانم سارق حرفه ای دستگیر شد | ترفند خجالت آور زن جوان برای دزدی در امامزاده های شمال تهران

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با بیهوش نمودن سوژه های خود اقدام به سرقت طلا و جواهرات شهروندان میکرد خبرداد .

خانم سارق حرفه ای دستگیر شد | ترفند خجالت آور زن جوان برای دزدی در امامزاده های شمال تهران

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت در یکی از اماکن مذهبی که سارق با بیهوش کردن سوژه ها و خوراندن نوشیدنی اموالشان را سرقت می کرد،  رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری 122 دربند بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخص شد این سارق خانم با طرح دوستی اقدام به بیهوش کردن آنان و سرقت طلا و جواهرات می نماید افزود: با بررسی تصاویر دوربین های محل سرقت و با استفاده از روش های کشف نوین جرائم هویت متهمه کمتر از 24 ساعت شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمه با هماهنگی دستور قضایی در یک عملیات ضربتی متهمه غافلگیر و دستگیر شد و در بازرسی اولیه از مخفیگاه متهم طلا و جواهرات سرقتی به ارزش 10 میلیارد ریال که روز قبل از یکی از شهروندان به روش بیهوشی سرقت نموده بود کشف شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمه 43 ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت به روش بیهوش نمودن شهروندان مسن در اماکن مذهبی و معابر عمومی با طرح دوستی و سرقت اشیاء قیمتی آنان معترف که تا کنون 2 نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

سرهنگ ضرونی با بیان اینکه یکی از مالباختگان به دلیل مصرف نوشیدنی مسموم در بیمارستان بستری شده که تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمه و شناسایی مال باختگان دیگر ادامه دارد ، در پایان خاطر نشان کرد: متهمه جهت بررسی بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.