کد خبر : 5017 / /
/

حمله وحشتناک پرسپولیس به صداوسیما+جزئیات بیشتر

مدیر رسانه‌‌ای پرسپولیس در نشست مطبوعاتی امروز علیه دو برنامه فوتبالی صدا و سیما موضع گرفت.

حمله وحشتناک پرسپولیس به صداوسیما+جزئیات بیشتر

 

در نشست مطبوعاتی پیش از دربی که تنها یکی از دستیاران دو سرمربی در آن حضور یافت، علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مقام پاسخگویی به واکنش دو برنامه تلویزیونی به موضع یحیی گل محمدی درآمد.

هفته گذشته و پس از مسابقه پرسپولیس مقابل آلومینیوم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست مطبوعاتی اعلام کرد به دلیل برخی از رفتارهای تلویزیون، حاضر نیست در نشستی که آنها آن را پوشش تصویری می‌دهند شرکت کند که این موضوع با واکنش مفصل دو برنامه شب های فوتبالی و فوتبال برتر مواجه شد و آنها با کنایه و طعنه درباره این رفتار گل محمدی به نقد وی پرداختند.

اما علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس پیش از آنکه حمید مطهری صحبتش را آغاز کند به تندی علیه این دو برنامه و مجریان آن موضع گرفت و صحبت‌هایی را متوجه آنها کرد. اشرف گفت: متاسفانه اتفاقات در صدا و سیما طور دیگری جلوه داده  شد. کسی دوربین های صدا و سیما  را بیرون نکرد. ما گفتیم اگر دوربین های صدا و سیما باشند صحبت نمی کنیم.  هیچ تقصیری هم متوجه مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون نبود. مسئولان صدا و سیما خودشان سالن  را ترک کردند ولی در صدا و سیما طور دیگری این  اتفاقات به تصویر کشیده شد. با سازمانی طرف هستیم که یک ریال پول فوتبال را نمی دهند ولی مجریانشان اینطور گستاخانه در مورد فوتبال حرف می زنند. واقعا می توانم بگویم بی ادبی می کنند.

منبع: ورزش3

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.