کد خبر : 5005 / /
/

قتل وحشتناک در بویر احمد/دختربچه به قتل رسید

رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی باعث اصابت تیر و کشته شدن دختر بچه ۳ ساله کهگیلویه و بویراحمدی‌ شد.​

قتل وحشتناک در بویر احمد/دختربچه به قتل رسید

تیراندازی در مراسم عروسی جان دختر 3 ساله را گرفت. تیراندازی در مراسم عروسی جشن را تبدیل به عزا کرد. متهم تیراندازی در مراسم عروسی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد. تیراندازی در مراسم عروسی در بویراحمد اتفاق افتاد. متهم تیراندازی در مراسم عروسی 17 سال دارد.

تیراندازی، جشن عروسی را عزا کرد رئیس پلیس آگاهی این استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از روستا‌های شهرستان بویراحمد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ ولایت و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ سعید بالش زر افزود: در بررسی و تحقیقات میدانی مشخص شد، جوان ۱۹ ساله در مراسم عروسی با اسلحه ساچمه زنی به صورت هوایی شلیک می‌کند که متاسفانه بر اثر سهل انگاری تیر به سر، سینه و پهلوی دختربچه ۳ ساله اصابت کرده است.

وی ادامه داد: مصدوم بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که ضارب شناسایی و با همکاری اعضای خانواده خود را به پلیس معرفی کرد گفت: سلاح بکار رفته در قتل نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که متهم به همراه صاحب اسلحه و حمل کننده سلاح پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، گفت: انتظار می‌رود بزرگان قبایل و طوایف، افراد متنفذ و رسانه‌ها با اقدامات فرهنگی خود خطرات استفاده از سلاح در مراسم‌ها را به مردم یادآور شوند تا شاهد حوادث تاسف بار این چنینی نباشیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.