کد خبر : 50022 / /
/

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی | کراس اوور اقتصادی را همین امسال بخرید و سه ساله پرداخت کنید

دیگنیتی یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که توسط بهمن خودرو به بازار عرضه می‌شود. این خودرو به دلیل طراحی ظاهری زیبا و امکانات به روز، یکی از خودروهای پرتقاضا در بازار بوده و به همین دلیل استقبال مناسبی نیز از طرح فروش اقساطی دیگنیتی صورت گرفته است.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی | کراس اوور اقتصادی را همین امسال بخرید و سه ساله پرداخت کنید

دیگنیتی یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که توسط بهمن خودرو به بازار عرضه می‌شود. این خودرو به دلیل طراحی ظاهری زیبا و امکانات به روز، یکی از خودروهای پرتقاضا در بازار بوده و به همین دلیل استقبال مناسبی نیز از طرح فروش اقساطی دیگنیتی صورت گرفته است.

کاماپرس در این گزارش شرایط فروش اقساطی دیگنیتی را بررسی کرده است.

مشخصات دیگنیتی

دیگنیتی که نام اصلی آن فنگون آی ایکس 5 است، در سال 2018 از سوی شرکت دانگ فنگ به بازار خودرو جهان معرفی شد و در ادامه توسط گروه بهمن خودرو در ایران مونتاژ و به دست خریداران رسید. این خودرو به دلیل مصرف پایین بنزین جزو دسته‌های کراس اوور اقتصادی محسوب می‌شود. دیگنیتی دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بوده و مصرف سوخت آن 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت دیگنیتی برای ایرانی‌ها است.

دیگنیتی را به دلیل طراحی خاص آن می‌توان اولین خودروی کراس‌اوور کوپه در بازار ایران دانست. طراحی این خودرو شبیه به یکی از خودروهای بی ام و است و به­ویژه طراحی قسمت پشت این خودرو توجه هر کسی را به خود جلب می­کند. داخل کابین دیگنیتی نیز بسیار مدرن و دارای امکانات خوبی است. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات این خودرو می‌توان به سامانه کنترل حرکت خودرو در سراشیبی، پرف پاک‌کن خودکار، نمایشگر بزرگ 10 اینچی، سامانه ورود بدون کلید و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

مزایای استفاده از طرح فروش اقساطی دیگنیتی

دیگنیتی فرصتی مناسب برای خرید این خودرو زیبا و مدرن چینی با کمترین بودجه ممکن است. این روزها که قیمت خودروهای خارجی با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبه­رو شده  و بازار این نوع خودروها نیز بی­ثبات است، خرید دیگنیتی می‌تواند به نفع مشتری باشد. گفته می‌شود که در ماه‌های آتی نیز ممکن است قیمت خودرو همچنان صعودی باشد و فروش اقساطی دیگنیتی برای کسانی که بودجه کافی برای خرید نقدی ندارند، کاملا مناسب است.

امکان خرید فوری خودرو در یک روز، پرداخت حداقل مبلغ به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مابقی مبلغ به صورت اقساط یک یا دو ماهه تا سه سال آینده از مزایای این طرح است. در واقع از این طریق می‌توان خودرو مورد علاقه خود را بدون نگرانی از بودجه و افزایش قیمت پیش رو، همین امروز خریداری و مابقی مبلغ را تا سه سال بعد پرداخت کرد.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی

در حال حاضر گروه بهمن خودرو شرایطی برای فروش اقساطی این خودرو ندارد و این کار توسط شرکتهای خرید و فروش خودرو انجام می­شود. شرکت‌های لیزینگ خودرو شرایط متفاوت و منعطفی را برای فروش اقساطی دیگنیتی در نظر گرفته‌اند که شامل طرح فروش کوتاه مدت و بلند مدت می‌شود. در هر دو حالت مشتریان می‌توانند در محدوده تعریف شده، میزان پیش پرداخت را به صورت دلخواه انتخاب و اقساط آن را برای کوتاه مدت یا بلند مدت بر اساس درآمد و شرایط خود تعیین کنند. پرداخت اقساط نیز می‌تواند بین شش تا 36 ماه تقسیم‌بندی شود. تحویل خودرو یک روزه و پس از پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت و امضای قرارداد انجام می‌شود و مشتری در نوبت واگذاری قرار نخواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی دیگنیتی

مدارک مورد نیاز برای شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی شامل مدارک هویتی، شغلی و سکونتی می‌شود. داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی، سند منزل مسکونی و قبوض مصرفی برای تایید کد پستی و فیش حقوقی یا جواز کسب در این طرح لازم است. همچنین مشتری باید چک صیادی به تعداد اقساط تهیه کند؛ با این توضیح که ضرورتی ندارد دسته چک صیادی حتما به نام خریدار باشد.

طرح فروش اقساطی دیگنیتی برای چه کسانی مناسب است؟

طرح فروش اقساطی دیگنیتی برای کسانی که به دنبال خرید یک خودرو باکیفیت خارجی هستند، ولی بودجه کافی برای خرید نقدی آن را ندارند، مناسب است. همچنین کسانی که قصد فروش خودرو فعلی خود و ارتقای آن را دارند نیز به راحتی می‌توانند از این طریق صاحب این خودرو کراس‌اوور کوپه شوند. این طرح برای کارمندان و کسانی که توانایی پرداخت ماهانه اقساط را داشته، ولی پول نقد کافی برای خرید خودرو را ندارند نیز مناسب است.

خرید اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی از «آرشا خودرو»

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خوردو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت آرشا خودرو به آدرس arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

منبع" کاما پرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.