کد خبر : 49562 / /
/

گرفتن وام از این بانک آسان شد | شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی یکروزه بدون ضامن

بانک پارسیان به منظور حمایت از مشتریان حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «امتیازی» را تدارک دیده است. حداکثر سقف این تسهیلات برای افراد حقیقی به 300 میلیون تومان و برای افراد حقوقی به 750 میلیون تومان می‌رسد.

گرفتن وام از این بانک آسان شد | شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی یکروزه بدون ضامن

حقیقی‌هایی که مشتری بانک پارسیان هستند، امکان استفاده از وام ۳۰۰ میلیونی این مجموعه با کارمزد چهار درصد را دارند. این تسهیلات به هیچ عنوان سودی ندارد و در قالب قرارداد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه فرصت بازپرداخت دارند. هر قسط این وام با توجه به شرایط مذکور، ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان است. کل سود این تسهیلات ۳۶ میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

بانک پارسیان از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کرد؟

بانک پارسیان مورخ بیست و ششم شهریورماه ۱۳۸۰ مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرد و از اسفندماه همان سال به صورت رسمی مشغول به کار شد. این بانک با اهداف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تامین مالی برای برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه در نظر دارد تا با تداوم فعالیت و به روزرسانی خدمات به بانک اول ایران در سهم بازار داخلی، بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور بین بانک‌های خصوصی، برترین در گستره خدمات بانکی پیشرفته و رضایت حداکثری برای تمام ذی نفعان تبدیل شود./ رده

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.