کد خبر : 49178 / /
/

نجات معجزه آسای پسر جوان در عمق چاه 30 متری | عملیات ۱۱ ساعته در دمای منفی 20 درجه

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی بیان کرد :تیم های امدادی طی عملیات ۱۱ ساعته در تاریکی شب و دمای منفی ۲۰ درجه اطراف ورزقان، جوان ۳۰ ساله را نجات و تحویل مرکز درمانی دادند.

نجات معجزه آسای پسر جوان در عمق چاه 30 متری | عملیات ۱۱ ساعته در دمای منفی 20 درجه

علیرضا مداحی کارشناس اعزامی اورژانس ورزقان در گفتگو با واحد روابط عمومی اورژانس گفت: ساعت ۲۲:۰۰ دیشب ساعت 9  بهمن ماه ۱۴۰۲ ماموریت فرد گرفتار داخل چاه ابلاغ شد.

وی خاطرنشان شد:اورژانس خاروانا در تاریکی و هوای برفی و بسیار سرد روانه محل شد و امداد و نجات مس سونگون و پلیس هم به کمک ما شتافتند ورسیدن به ارتفاع 2500 متری درآن شرایط سخت واقعا در تاریکی شب سخت و تقریبا غیر ممکن بود ولی در مقابل اراده تیم های امدادی تسلیم شد.

کارشناس اورژانس افزود:پس از طی مسیر با خودروهای امدادی در نهایت مجبورش شدیم 3 کیلومتر در شرایط برف و یخبندان پیاده روی کنیم.

جواد محمودی دیگر کارشناس اعزامی اظهار داشت: ساعت ۵:۰۰ صبح بر بالین مصدوم رسیدیم و در شرایطی طاقت فرسا مصدوم را ازطریق خودروهای امدادی به آمبولانس رسانده و پس از طی مسیری در نهایت تحویل اورژانس جوشین شد و به بیمارستان ورزقان انتقال یافت و ساعت ۹:۰۰ صبح ماموریت خاتمه یافت./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.