کد خبر : 48878 / /
/

سناریوی هولناک قتل مرد تهرانی با 12 ضربه چاقو | انگیزه عجیب زن مقتول و دوستش برای قتل !

زن جوان و یکی از دوستانش برای رسیدن به پول های شوهرش سناریوی یک قتل فجیع را در غرب تهران به اجرا گذاشت.

سناریوی هولناک قتل مرد تهرانی با 12 ضربه چاقو | انگیزه عجیب زن مقتول و دوستش برای قتل !

ساعت 15 روز 2 دی ماه بود که تلفن فوریت های پلیسی به صدا در آمد و در آن سوی خط زن میانسالی مدعی شد دخترش دست به قتل شوهرش زده است.

بلافاصله پس از گزارش این قتل هولناک ماموران کلانتری 108 هاشمی به همراه بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی، تیم پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به سمت آدرس اعلام شده حرکت کردند.

بازپرس در لحظه ورود به محل جنایت با زن میانسالی روبرو شد که به گفته خودش مادر زن قربانی است و دختر او دست به این قتل هولناک زده است، در ادامه با جسد پیچیده شده در کیسه زباله مشکی رنگی روبرو شدند که به طور کامل با چسب بسته بندی شده و در حمام خانه رها شده بود.

تحقیقات پلیسی در صحنه جرم آغاز شد که در همین  لحظه 2 دختر جوان هم وارد خانه شدند و  مشخص شد یکی از آنها دختر  زن میانسال یعنی همان قاتل است و دیگری همدست اوست که با هم دست به این قتل خونین زده اند.

در ادامه مادر متهم به بازپرس گفت: ساعت 3 ظهر بود که منیره با من تماس گرفت و با حالت گریه و فریاد به من گفت: مامان ما محمود را کشتیم!

من ا اولش باور نکردم اما وقتی دیدم پشت سرهم همان حرف را تکرار می کند گفتم صبر کن تا خودم را به خانه ات برسانم وقتی وارد خانه دخترم شدم، آنها را بالای سر جنازه ای دیدم که در کیسه زباله مشکی رنگ پیچیده شده بود و منیره گفت محمود را کشته ایم من هم بعد از اینکه متوجه ماجرا شدم سریع با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات بازپرس به سراغ متهم پرونده و همسر مقتول رفت .

دختر جوان بهت زده و شوکه به زمین خیره مانده بود و در جواب سوال بازپرس در خصوص انگیزه اقدام به قتل شوهرش گفت:من و محمود 3 سال پیش باهم ازدواج کردیم و خدا بعد از 2 سال به ما یک دختر داد ، چند ماه پیش با پیشنهاد یکی از دوستان مشترکمان وارد کار خرید و فروش رمز ارز شدیم و درآمد خوبی به دست آوردیم، در همین زمان یکی از دوستانم که در شهرستان زندگی میکرد از من خواست تا برای کار کردن با ما به تهران بیاید.

او در ادامه گفت: من با محمود صحبت کردم و در نهایت راضی شد تا سارا برای کار نزد ما بیاید و تا زمانی که به درآمد ثابتی نرسیده پیش ما زندگی کند، وقتی کارمان خوب پیش رفت و درآمد خوبی به دست آوردیم از محمود خواستم تا سهم من و سارا را جداگانه حساب کند اما او قبول نکرد، اصرار ما فایده ای نداشت تا اینکه من و سارا باهم تصمیم گرفتیم او را از سر راهمان برداریم.

عصر روز حادثه دخترم را پیش مادرم بردم و به خانه برگشتم و با سارا نقشه کشتن محمود را کشیدیم وقتی او در حال تماشای تلویزیون بود با چاقوی آشپزخانه به سراغ او رفتیم و هرچه می توانستیم و در توانمان بود به او ضربه زدیم، محمود سعی کرد با دستش از خودش مراقبت کند اما ضربه هایی که به او زدیم اینقدر کاری بود که او دیگر توان مقابله با ما را پیدا نکرد و غرق در خون روی زمین افتاد.

من و سارا کیسه های زباله محکم که از قبل تهیه کرده بودیم را آماده کردیم و محمود را داخل آن گذاشتیم و با چسب پهن آن را بسته بندی کردیم و وقتی کارمان تمام شد هرچه سعی کردیم او را از خانه خارج کنیم زورمان نرسید برای همین با سختی او را به داخل حمام بردیم و ساعت ها بالای سر او نشستیم.

وقتی به خودمان آمدین تازه متوجه شدیم که دست به قتل هولناکی زدیم و چاره ای جز اینکه از کسی کمک بگیریم نداشتیم برای همین به مادرم زنگ زدم و از او درخواست کمک کردم.

بر اساس اعترافات اولیه متهم واظهارات شهود جسد به دستور بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی برای بررسی دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد و 2 زن جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان قرار گرفته است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.