کد خبر : 48846 / /
/

فروش فوری عیدانه سایپا از امروز استارت خورد | برای خرید خودروی لوکس از سایپا چقدر باید هزینه کنید ؟

پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طـرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در دی ماه امسال نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GXR-L اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

فروش فوری عیدانه سایپا  از امروز استارت خورد | برای خرید خودروی لوکس از سایپا چقدر باید هزینه کنید ؟

پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طـرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در دی ماه امسال نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GXR-L اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد)

2 حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

3 امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

4 امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

5 ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

سایپا

6 متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

منبع: اقتصاد100

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده تا امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ می‌توانند برای انتخاب خودروها به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند. مهدی تقدسی افزود: امشب اخرین مهلت ثبت نام بازگشایی سامانه یکپارچه برای متقاضیان طرح جایگزینی با محصولات سایپا است و این ثبت نام تمدید نخواهد شد. تقدسی در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه ای برای ثبت نام خودرو برای روز پدر و دهه فجر دارید یا خیر؟ گفت:در حال حاضر بخشنامه ای در این خصوص به دست ما نرسیده است. وی اضافه کرد: به عنوان مثال شرکت خودروسازی ایران خودرو تمام تعهدات خود تا سال آینده را داده است و تا چیزی به ما ابلاغ نشود نمی توانیم اعلام کنیم و تا امروز هم چیزی در این مورد نداشته ایم. گفتنی است، خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا، خودروهای کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده و موعد تحویل حداکثر سه ماهه شامل پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است؛ در این طرح تبدیل، همه متقاضیان خودرو از همه خودروسازان می‌توانند یکی از این دو خودرو را انتخاب کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده تا امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ می‌توانند برای انتخاب خودروها به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند.

مهدی تقدسی افزود: امشب اخرین مهلت ثبت نام بازگشایی سامانه یکپارچه برای متقاضیان طرح جایگزینی با محصولات سایپا است و این ثبت نام تمدید نخواهد شد.

تقدسی در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه ای برای ثبت نام خودرو برای روز پدر و دهه فجر دارید یا خیر؟ گفت:در حال حاضر بخشنامه ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال شرکت خودروسازی ایران خودرو تمام تعهدات خود تا سال آینده را داده است و تا چیزی به ما ابلاغ نشود نمی توانیم اعلام کنیم و تا امروز هم چیزی در این مورد نداشته ایم.

گفتنی است، خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا، خودروهای کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده و موعد تحویل حداکثر سه ماهه شامل پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است؛ در این طرح تبدیل، همه متقاضیان خودرو از همه خودروسازان می‌توانند یکی از این دو خودرو را انتخاب کنند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.