کد خبر : 4868 / /
/

مهدی قائدی بچه دار شد؟+عکس خصوصی مهدی قائدی و همسرش

مهدی قائدی عکسی با یک دختر بچه در اینستاگرامش منتشر کرد که گمانه زنی ها حاکی از آن است بازیکن جوان استقلال پدر شده است.

 مهدی قائدی بچه دار شد؟+عکس خصوصی مهدی قائدی و همسرش

 

 

مهدی قائدی عکسی با یک دختر بچه در اینستاگرامش منتشر کرد که گمانه زنی ها حاکی از آن است مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال پدر شده است. تاکنون صحت این خبر توسط مهدی قائدی تائید نشده است.

مهدی قائدی

ازدواج مهدی قائدی

باشگاه استقلال عکسی از مهدی قائدی منتشر کرد و از آسیب دیدگی او و عدم حضورش در اولین تمرین فصل آبی‌پوشان خبر داد.

اما چیزی که در این عکس توجه ‌ها را به خود جلب کرد، وجود حلقه‌ای در دست چپ قائدی بود که باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر ازدواج او شد. وی پس از چندی با انتشار عکسی و نوشتن جمله: «می‌خواهم جوانی کنم، ازدواج نکرده‌ام.» این اخبار را تکذیب کرد.

اما پس از بازی با گل‌گهر سیرجان، با گفتن اینکه گلش را به مادر و همسرش تقدیم کرده است، ازدواجش را علنی کرد. گویا این بازیکن پرحاشیه استقلال بی سر و صدا به جرگه متاهلین پیوسته و در حال فاصله گرفتن از حواشی است.

مهدی قائدی فوتبالیست جوان بوشهری از دوران دبستان فوتبال را شروع کرده و در تیم‌های محلی فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد. تیم فوتبال ایران جوان بوشهر اولین تیمی است که قائدی در آن عضو بود و پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست.

وی در تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و در فصل ۹۶-۱۳۹۵ توانست به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. قائدی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین دلیل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد.

پس از درخشش قائدی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب او دست به کار شدند و قائدی سرانجام در تیر ماه ۱۳۹۶ با قراردادی ۵ ساله به استقلال پیوست.

قائدی اولین بازی خود برای استقلال را در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در مقابل استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی‌اش، تصویر خوبی از خود بر جای گذاشت.

مهدی قائدیدر جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، قائدی توسط امیرحسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران دعوت شد، اولین بازی ملی خود را در مقابل زامبیا بازی کرد و ۱۸ دقیقه در زمین بود.

همچنین چند دقیقه نیز در مقابل پرتغال بازی کرد اما مصدوم شد و در نتیجه از بازی خارج شد.

مهدی قائدی بازیکن کم سن و سال استقلال، با جثه کوچک خود برای خیلی‌ها یادآور باشوی محبوب بهرام بیضایی بود به همین دلیل قائدی در میان طرفدارانش به باشو معروف است همچنین از او به عنوان نیمار ایرانی نیز یاد می‌شود.

در بدو ورود او به استقلال، به سرعت ویدیوهای دریبل و حرکات استثنایی او در دنیای مجازی پخش شد و باعث محبوبیتش شد. وی که برای پیوستن به استقلال ترک تحصیل کرده بود، سربازی نرفته است و هنوز در تلاش برای به تاخیر انداختن آن است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.