کد خبر : 4864 / /
/

تفاوت سنی امید عالیشاه و همسرش چند سال هست؟

امید عالیشاه (زادهٔ ٢٠ دی ۱۳۷۰ در ساری)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

تفاوت سنی امید عالیشاه و همسرش چند سال هست؟

نخستین باشگاه حرفه‌ای او نساجی مازندران بود که حاصل کار او ۱۶ بازی و ۳ گل برای این تیم بود. پس از این، دورانی کوتاه در نفت تهران داشت و سپس برای دو فصل در باشگاه فوتبال راه‌آهن بازی کرد. امید عالیشاه در انتقالات تابستانی فصل ۲۰۱۳ لیگ برتر خلیج فارس، به پرسپولیس پیوست و در پایان لیگ پانزدهم عالیشاه بیشترین تعداد پاس گل را میان بازیکنان لیگ ایران ارسال کرد. به شکل کلی او در پرسپولیس از دید فرستادن پاس گل مناسب عمل کرد و از کاپیتان‌های این تیم نیز شد. او در دوران کوتاهی نیز قرضی به تراکتور تبریز پیوست.

امید عالیشاه

امید عالیشاه سابقه بازی برای تیم ملی نوجوانان ایران را داراست؛ او در همین پایه در جام جهانی فوتبال نوجوانان حضور داشت. وی در ۵ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران به میدان رفته و یک گل هم زده‌است. او برای تیم ملی فوتبال امید ایران نیز بازی کرده‌است. او همچنین توانست توجه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را نیز جلب کند و به تیم ملی دعوت شود اما بازی‌های اندکی را در تیم بزرگسالان به میدان رفت.

امید عالیشاه

افزون بر دستاوردهای داخلی با تیم فوتبال پرسپولیس، شامل سه قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی سوپرجام، او توانسته‌است افتخارات بین‌المللی چون نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ را نیز به دست آورد و از بازیکنان اثرگذار تیمش در این افتخارات باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.