کد خبر : 48610 / /
/

پیش فروش خودرو جدید مونتاژی زیر قیمت بازار | جزییات ثبت نام شاسی‌بلند U75 پلاس

شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی پیش‌فروش شاسی بلند U75 پلاس توسط صنایع خودروسازی ایلیا آغاز می‌شود و این خودرو را در بازار خواهیم دید.

پیش فروش خودرو جدید مونتاژی زیر قیمت بازار | جزییات ثبت نام شاسی‌بلند U75 پلاس

شاسی بلند U75 پلاس یا همان وی جی وی U75 پلاس خودرویی بود که صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی کرد.

در آن زمان قرار بود این خودرو به صورت وارداتی به بازار بیاید اما برنامه های این شرکت تغییر کرد و حالا قرار است این شاسی بلند به صورت مونتاژی به عرضه برسد.

شاسی بلندی متوسط از نشان VGV که خروجی های فنی قابل قبولی دارد و همچنین امکانات خوبی را هم ارائه می دهد. بر اساس شنیده ها به زودی پیش فروش این خودرو توسط صنایع خودروسازی ایلیا آغاز می شود و در آینده ای نه چندان دور قیمت نهایی این خودرو مشخص خواهد شد.

مشخصات فنی شاسی بلند U75 پلاس

زیر کاپوت وی جی وی U75 پلاس یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ قرار دارد که مجهز به فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) است. این موتور دو لیتری توان تولید نهایت قدرت ۲۲۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT (ساخت ZF) به چرخ های جلو می رسد. وجود جعبه دنده AT آن هم در بازاری که اکثر رقبا سیستم انتقال قدرت دوکلاچه دارند، می تواند مزیت رقابتی خوبی برای این خودرو ایجاد کند.

امکانات ایمنی و رفاهی

این خودرو به دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، درِ صندوق عقب برقی، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تایرهای گودیِر، ۷ صندلی، دسته دنده الکتریکی چرخان، چهار حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه داینامیک، رینگ آلومینیومی، جلو آمپر دیجیتال، صندلی برقی راننده و… مجهز است./آخرین خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.