کد خبر : 48426 / /
/

هشدار جدی برای مسافران | بارش باران و برف شدید این جاده ها را مسدود کرد

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه خبر داد.

هشدار جدی برای مسافران | بارش باران و برف شدید این جاده ها را مسدود کرد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) است و آزادراه قزوین- رشت دارای بارش باران است و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج تهران حدفاصل «ساسانی» تا پل «کلاک»، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم‌شهر و حدفاصل عوارضی تهران تا خروجی آزادراه و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع است.

بر اساس این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه، وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی وجود دارد.

محورهای پونل- خلخال، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده تا اطلاع ثانوی مسدود هستند./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.