کد خبر : 4834 / /
/

سکانس جنجالی سریال گیسو؛ ممکنه بچتون بمیره!+فیلم لو رفته

سکانس غم انگیز از سریال گیسو را مشاهده می کنید

سکانس جنجالی سریال گیسو؛ ممکنه بچتون بمیره!+فیلم لو رفته

خلاصه سریال گیسو

سریال گیسو چند قسمت است؟

سکانسی از سریال گیسو  با بازی ساره بیات می بینید.کارگردان سریال گیسو منوچهر هادی است.بعضی از بازیگران در سریال گیسو حاضر به همکاری نشدند. سریال گیسو از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.داستان سریال گیسو به این صورت است که رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد

سریال گیسو جدید ترین ساخته منوچهر هادی می‌باشد کـه پخش آن از زمستان 1399 آغاز می‌شود. دراین سریال بازیگران و سوپراستارهای محبوبی از جمله: محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری و ساره بیات بـه ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بطور کامل درمورد سریال گیسو و بازیگران این سریال جدید صحبت کنیم.

خلاصه  سریال گیسو 

داستان گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پول‌ شویی اسـت و با توجه بـه ساخت سریال‌ های مختلفی کـه روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، دراین فصل در جهت ارتباط با مخاطب، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته اسـت؛ بـه طوری‌که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و هم چنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام اسـت.

سریال گیسو چند قسمت است؟

سریال گیسو

این سریال در 17 قسمت 60 دقیقه ای و بـه کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده اسـت. بطور معمول کارهای آقای هادی همیشه با استقبال مخاطبان رو بـه رو بوده اسـت.

زمان پخش سریال گیسو

تاریخ دقیق پخش سریال گیسو مشخص نیست اما سازندگان آن پیش تر از آغاز پخش سریال از دی ماه سال 1399 خبر داده بودند. گفتنی اسـت کـه سریال گیسو یا همان عاشقانه ۲ تنها از پلتفرم نماوا پخش میشود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.