کد خبر : 48320 / /
/

برای خرید آپارتمان‌ ۱۰۰ متری در مرکز تهران چقدر پول لازمه ؟ + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

برای خرید آپارتمان‌ ۱۰۰ متری در مرکز تهران چقدر پول لازمه ؟ + جدول قیمت

از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۱۰۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگه قصد خرید خانه در مناطق مرکزی تهران را دارید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۳ ساله در محدوده سهروردی تهران با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده یوسف‌آباد با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۶ سال از ساخت این واحد گذشته باشد در روز های گذشته با قیمتی معادل ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

877228

با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میتوانید آپارتمان ۱۱۰ متری در محله فاطمی با ۲ اتاق خواب و سنی معادل ۱۶ سال را خریداری کنید.

همجنین برای خرید واحد نوسازی در محله جیحون با توجه به زیربنای ۱۱۰ متری و ۲ خوابه بودن این واحد به بودجه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمان ۳۰ ساله دیگری در همین محله با متراژ ۱۰۹ متر و ۲ اتاق خواب نیز در روز های گذشته با معادل ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در محدوده امیرآباد با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۷ سال از ساخت این واحد گذشته است در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین برای خرید واحدی ۱۰۳ متری در محدوده هاشمی با ۲ اتاق خواب درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد به بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود./ اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.