کد خبر : 47985 / /
/

این ساندویچ خاص را در خانه درست کنید | فوت‌وفن خوشمزه شدن ساندویچ

شاید به نظر بیاید که درست کردن مخلوط مرغ و سبزیجات برای یک ساندویچ خوشمزه مرغ، کار عجیب و غریبی نیست ولی هر بار که من این ساندویچ را درست می‌کنم کلی مشتری برای خوردن آن اضافه می‌شود.

این ساندویچ خاص را در خانه درست کنید | فوت‌وفن خوشمزه شدن ساندویچ

 محتویات این ساندویچ را برای اولین‌بار طبق معمول از یکی از دوستانم یاد گرفتم ولی به مخلوط آن قارچ هم اضافه کردم که به نظر من به خوشمزه‌تر شدن آن کمک کرده است.

مواد لازم

۲/ ۱ مرغ پخته شده

۲/ ۱ یک پیمانه هویج آب‌پز نگینی خرد شده

۲/ ۱ یک پیمانه ذرت پخته شده

۲/ ۱ یک پیمانه نخود سبز (پخته)

۲۵۰ گرم قارچ

۱ عدد پیاز بزرگ

روغن مایع به میزان لازم

۳ ق س سس مایونز

۵۰ گرم کره

نمک، فلفل، زردچوبه به میزان کافی

۳ ق س زعفران آب شده

آبلیمو به مقدار لازم

۱. ابتدا پیاز را خرد کرده و در روغن تفت دهید، سپس مرغ را که از قبل به روش معمول با پیاز و زعفران پخته‌اید خرد کرده و به پیاز اضافه و خوب تفت کنید، سپس هویج، نخود فرنگی و ذرت را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.

۲. قارچ‌ها را خرد کرده و با کمی نمک و آبلیمو مخلوط نموده تا تغییر رنگ ندهد، سپس آن را در مقدار کمی کره تفت دهید و به مواد اضافه کنید.

۳. سپس نمک، فلفل، زردچوبه و زعفران آب‌شده را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا این مواد با هم مخلوط شوند. در خاتمه مواد آماده‌شده را از روی حرارت بردارید و به مقدار دو الی سه قاشق سوپ‌خوری سس مایونز به آن اضافه کنید و سپس غذای آماده‌شده را در ظرف مورد نظر ریخته و همراه نان باگت یا معمولی سرو کنید.

فوت‌وفن

برای سریع درست شدن این غذا می‌توانید از کنسرو سبزیجات آماده شامل نخود، ذرت و هویج استفاده کنید.

منبع: همشهری آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.