کد خبر : 47958 / /
/

آسان و بدون ضامن وام بگیرید | شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی یکروزه با اقساط 5 میلیونی

بانک سپه به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح وسیع و ارائه خدمات به مردم به صورت شفاف، طرح تسهیلاتی به نام «نگین امید» را تدارک دیده است. بانک سپه این وام 300 میلیون تومانی را با کارمزد دو درصد ارائه می‌دهد

آسان و بدون ضامن وام بگیرید | شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی یکروزه با اقساط 5 میلیونی

بانک سپه به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح وسیع و ارائه خدمات به مردم به صورت شفاف، طرح تسهیلاتی به نام «نگین امید» را تدارک دیده است. بانک سپه این وام 300 میلیون تومانی را با کارمزد دو درصد ارائه می‌دهد.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی طرح نگین امید هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه با حداقل میانگین یک ماهه یا حداکثر 18 ماهه داشته باشند. افرادی که در بانک سپه سپرده مورد نظر را دارند، برای دریافت این وام باید ضامن رسمی و اعتبار شغلی هم داشته باشند. حداقل مدت زمان بازپرداخت این وام 12 ماه و حداکثر 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و کارمزد دو درصدی، میزان هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات نیز  15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان می‌رسد.

درباره آغاز به کار و خدمات بانک سپه

بانک سپه از جمله بانک‌های ایرانی است که سال 1304 به عنوان یکی از نهادهای مهم مالی و اقتصادی کشور با جذب سرمایه‌های سرگردان جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در سال‌های فعالیت خود خدمات متنوعی به مردم ارائه داده که از آن جمله می‌توان به افتتاح انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، خدمات ارزی و ریالی، مشارکت در طرح‌های کلان و ملی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت نامه ارزی، خدمات بازار سرمایه، سود سهام و… اشاره کرد./کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.