کد خبر : 4795 / /
/

فوری فوری

ثبت نام وام بازنشستگان شروع شد

رئیس کانون بازنشستگان تهران همچنین در مورد ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: سامانه‌ای را در کانون بازنشستگان طراحی کرده‌ایم و ثبت نام آغاز شده و طی امروز و فردا نیز سامانه تأمین اجتماعی و بانک عامل راه اندازی خواهد شد و بازنشستگان متقاضی می‌توانند برای دریافت وام ثبت نام کنند.

ثبت نام وام بازنشستگان شروع شد

دهقان کیا اظهار داشت: مبلغ وام هفت میلیون تومان است که ۲,۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای پرداخت آن تأمین اعتبار شده و در سال جاری به حدود ۴۰۰ هزار نفر پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تهران در مورد شرایط دریافت وام گفت: دریافت این وام ضامن نمی‌خواهد اما بازنشستگان متقاضی نباید بدهکار بانک بوده و برای فردی نیز ضامن نشده باشند چرا که در این صورت باید ابتدا وام طرف مقابل تسویه شود تا بازنشسته تأمین اجتماعی بتواند نسبت به ثبت نام وام اقدام نماید.

دهقان کیا در خصوص مبلغ این وام گفت: می‌دانیم که مبلغ وام در شرایط فعلی جامعه و مشکلات اقتصادی بازنشستگان کم است اما با توجه به تعداد زیاد بازنشستگان، نمی‌توانیم همانند بازنشستگان لشکری و کشوری وام پرداخت کنیم ولی امیدواریم در سال آینده بتوانیم مبلغ این وام را با تأمین اعتبارات لازم افزایش دهیم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.