کد خبر : 47802 / /
/

خبر خوش برای متقاضیان وام ارزان دولتی | پرداخت وام 300 میلیونی بانک کشاورزی + شرایط و میزان اقساط

بانک کشاورزی از بانک‌های دولتی کشور است که به منظور متنوع کردن سبد محصولات و کمک به مشتریان خود، اعم از حقیق و حقوقی، طرح تسهیلاتی «احسان» تا سقف 300 میلیون تومان را تدارک دیده است. افتتاح سپرده و ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه برای دریافت این وام ضروری به نظر می‌رسد.

خبر خوش برای متقاضیان وام ارزان دولتی | پرداخت وام 300 میلیونی بانک کشاورزی + شرایط و میزان اقساط

به گزارش رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی مورد نظر این مجموعه را ارائه دهند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و با توجه به شرایط وام گیرنده و نظر بانک به دو صورت بدون کارمزد و با کارمزد چهار درصدی عرضه می‌شود. وام گیرندگان طی 12 تا 36 ماه امکان بازپرداخت دارند.

لازم به ذکر است که امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی به خانواده و دیگر افراد وجود دارد. اشخاص حقوقی نیز این امکان را دارند تا امتیاز این تسهیلات را به پرسنل خود واگذار کنند.

با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، حداکثر نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان است. کل سود تسهیلات به 24 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 324 میلیون تومان خواهد بود.

درباره بانک کشاورزی، خدمات و تعداد شعب آن بدانید

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی و دامداری و دیگر مجموعه‌های مرتبط با آن‌ها شکل گرفت. در حال حاضر این بانک باقدمت با داشتن هزار و 817 شعبه و 50 شعبه ارزی و بین المللی در تمامی حوزه‌های مجاز بانکی اعم از خدمات عمومی، سامانه‌ها، خدمات اختصاصی، طرح‌های ویژه و …. به همه مردم کشور خدمت رسانی می‌کند.

/ کاما پرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.