کد خبر : 47792 / /
/

خبر خوش حال کننده برای دوستداران سینما | روزهای نیم‌بها افزایش یافت!

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی بیان کرده است: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور، از هفته آینده (۱۱ دی‌ماه) بلیت سینما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیم بها می‌شود.

خبر خوش حال کننده برای دوستداران سینما | روزهای نیم‌بها افزایش یافت!

در حالی که جدیدترین آمار فروش سینما در چهارمین روز دی ماه به بیش از ۸۶۶ میلیارد تومان رسیده است، تصمیم‌گیران سینما از افزایش روزهای فروش بلیت نیم‌بها در سینما خبر می‌دهند تا احتمالا از این طریق تعداد مخاطب و فروش سینما رشد بیشتری داشته باشد. البته این طرح قرار است فعلا آزمایشی اجرا بود.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی بیان کرده است: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور، از هفته آینده (۱۱ دی‌ماه) بلیت سینما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیم بها می‌شود. چنانچه این طرح در این بازه زمانی معین به نفع مخاطبان و اقتصاد سینما باشد، اجرای آن ادامه خواهد داشت. در غیر اینصورت پس از اجرای آزمایشی، به همان شیوه قبل یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته، باز می‌گردد./سینماتیکت

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.