کد خبر : 47641 / /
/

حراج فوری کراس‌اوور کوچک و محبوب بازار ایران | شرایط فروش لاماری ایما در 5رنگ و تحویل فوری

اکنون آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه مرحله جدید عرضه خودروها را اعلام کرده است.

حراج فوری کراس‌اوور کوچک و محبوب بازار ایران | شرایط فروش لاماری ایما در 5رنگ و تحویل فوری

اکنون آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه مرحله جدید عرضه خودروها را اعلام کرده است.

لاماری ایما از جمله خودروهایی است که طی مرحله جدید عرضه خودروها در اختیار متقاضیان قرار داشت. اکنون آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه مرحله جدید عرضه خودروها را اعلام کرده است. در این شرایط خودرو فوق با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مشتریانی که لاماری ایما را در دور جدید سامانه یکپارچه انتخاب کرده بودند، طی چند روز آینده می‌توانند برای سفارش این خودرو به سایت فروش اینترنتی آرین موتور مراجعه کنند. شرایط فروش لاماری ایما از روز یکشنبه سوم دی‌ماه ۱۴۰۲ برقرار می‌شود و تا پایان روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود. فرآیند ثبت نام و تکمیل وجه این خودرو به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

رنگ‌های موجود برای مشتریان شامل سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز هستند. همچنین شرایط فروش آرین موتور فاقد سود مشارکت و سود انصراف است. البته جریمه تاخیر ۳۶ درصد سالیانه به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

شرایط فروش لاماری ایما دی ماه ۱۴۰۲:

لاماری ایما از جمله کراس‌اوورهای کوچک و محبوب بازار ایران به شمار می‌آید. محبوبیت این خودرو تا حدی است که پس از عرضه مجدد آن در سامانه یکپارچه، ظرفیت آن پس از مدت کوتاهی به اتمام رسید. همچنین با عدم عرضه دو رقیب جدی این خودرو یعنی کی ام سی K7 و فونیکس تیگو ۷ پرو طی ماه‌های اخیر، علاقه مشتریان برای خرید این خودرو افزایش یافته است.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر به کمک سیستم توربوشارژر و تزریق مستقیم سوخت، می‌تواند ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. همانند بسیاری دیگر از کراس‌اوورهای کوچک، لاماری ایما نیز از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد.

دیجیاتو

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.