کد خبر : 4762 / /
/

عکس دیده نشده از عروسی اول سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶است.سحر قریشی بازیگر و مدل ایرانی است.سحر قریشی با ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد. سحر قریشی در فضای مجازی حاشیه های زیادی به دنبال دارد.

عکس دیده نشده از عروسی اول سحر قریشی

​در این سکانس نرگس محمدی در کنار سحر قریشی بازی داشت و به گفته کارگردان یکی از صحنه های مهیج «پیکسل» بشمار می رود. قریشی خودش می گوید:« واقعا از تجربه جدید راضی هستم و امیدوارم این کار دیده شود و این جنس تولید بازهم تکرار شود. ضمن آن که کار با آقای لطیفی خیلی جذاب و دلپذیر است.چون آنقدر خوش انرژی است که ما در طول روز گذر زمان را اصلا احساس نمی کنیم.

سحر قریشی

البته من قرار بود در «ساخت ایران» با ایشان همکاری کنم که قسمت نشد.» او فیلمنامه «پیکسل» را دیگر نقطه قوت سریال می داند و ادامه می دهد:«در روزهای اول نمی دانستم حرف فیلمنامه چیست؛ راستش خیلی پیچیده بود اما به حامد عنقا اعتماد کردم، چون بسیار قلم زیبایی دارد. از طرفی یک اتفاق جدید با «پیکسل»در حال شکل گیری است و برای من بسیار جذاب بود که در کاری حضور داشته باشم که ممکن است کمتر برای هر بازیگری پیش بیاید. به همین دلیل به عنوان بازیگر، اولین کسی بودم که با این پروژه قرارداد بستم.»

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.