کد خبر : 47590 / /
/

فروش اقساطی پیکاپ تاگا ویژه شب یلدا | با وام بدون بهره صاحب خودرو شوید

شرکت پادران موتور به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، تسهیلات ویژ‌ه‌ای را برای فروش اقساطی پیکاپ دو کابین تاگا مهیا کرده است.

فروش اقساطی پیکاپ تاگا ویژه شب یلدا | با وام بدون بهره صاحب خودرو شوید

براساس بخشنامه منتشر شده شرکت پادران موتور، فروش اعتباری قطعی پیکاب دو کابین تاگا به صورت محدود و ویژه شب یلدا را اعلام کرد. در متن این بخشنامه شرایط ویژه‌ای برای خرید این محصول در تاریخ مد نظر تدارک دیده شده است که شامل تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن به همراه بیمه یکساله خودرو است.

این فروش ویژه تا تکمیل شده ظرفیت‌های موجود و حداکثر تا ساعت 17 مورخ 4ام دی 1402 ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش ویژه پیکاپ تاگا در آذر 1402

براساس این طرح، پیکاپ تاگا استاندارد با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان و پیکاپ تاگا لانگ به قیمت ۱ میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود.

فروش پیکاپ

توضیحات شرکت پادران در خصوص نحوه طرح فروش پیکاپ دو کابین تاگا:

    قیمت‌های اعلامی به ریال بوده و با احتساب بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و یک سال بیمه بدنه رایگان می‌باشد.

    هزینه شماه‌گذاری برعهده خریدار محترم است.

    سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت و بیمه بدنه به ذینفعی صنایع خودروسازی پادرا می‌باشد.

     وجوه نقدی می‌بایست بحساب شرکت صنایع خودروسازی پادرا به شماره ۱۷۰۲۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۱ و یا شماره شبا IR ۱۶۰۲۲۰۱۷۰۲۰۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۰۰۱ بانک توسعه تعاون، واریز گردد

    در فیش واریزی، نام خریدار با نام واریز کننده وجه می‌بایست مطابقت داشته باشد و درضمن چک اقساط حتما بنام شخص خریدار و از نوع صیادی و سامان‌ای (بنفش) باشد.

    مشخصات فنی، آپشن‌ها و سایر امکانات خودرو از طریق سایت شرکت به نشانی padramotors.com برای متقاضیان عزیز قابل رویت بوده و پرداخت وجه به منزله آگاهی و پذیرش مشخصات فنی می‌باشد، درضمن هر گونه مغایرت احتمالی مشخصات خودرو تحویلی با کاتالوگ‌ها، سایت اینترنتی شرکت و آگهی‌های منتشره، تعهدی برای شرکت ایجاد نمی‌نماید و خریدار طرح هرگونه ادعای معارضی را از خود سلب و اسقاط نمود .

    مدت تحویل (۱۵) پانزده (روز کاری) ایام تعطیلات رسمی و روزهای پنجشنبه روز کاری محسوب نمی‌گردد.

     این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ آغاز و صرفا تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ اعتبار دارد و به درخواست‌های پس از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد و درضمن در طی این مدت درصورت تکمیل ظرفیت، شرکت نسبت به متوقف نمودن این طرح و بخشنامه فروش محق خواهد بود.

    شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو در قبال واریز وجوهی که از زمان اعتبار این بخشنامه و یا تکمیل ظرفیت گذشته باشد نخواهد داشت و تحویل خودرو درقبال اینگونه واریزیها، صرفا منوط‌بر تامین مجدد موجودی خودرو و با قیمت بخشنامه جدید می‌باشد.

    رنگ‌های موجود شامل: آبی سرمه‌ای – خاکستری – زرد – قرمز یاقوتی

گجت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.