کد خبر : 47520 / /
/

آجیل شب یلدا را با این قیمت ۳۲۱ هزار تومان از کجا بخریم؟ | قیمت دولتی آجیل شب یلدا اعلام شد

فصاحت درباره عرضه آجیل تصریح کرد: آجیل شور به قیمت ۳۲۶ هزار تومان و آجیل مخلوط شیرین با ۳۲۱ هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

آجیل شب یلدا را با این قیمت ۳۲۱ هزار تومان از کجا بخریم؟ | قیمت دولتی آجیل شب یلدا اعلام شد

 به نقل از میزان، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هیچ کمبودی در سطح میادین و بازارهای میوه و تره بار نداریم و شهروندان می‌توانند مایحتاج یلدایی خود را با خیالی آسوده و با قیمت مناسب تهیه کنند.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار درباره شب یلدا اظهار کرد: همه محصولات با کیفیت مناسب عرضه می‌شود و هیچ نگرانی برای تأمین بازار شب یلدا وجود ندارد.

افزایش عرضه مواد پروتئینی

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بارشهرداری تهران ازآمادگی افزایش توزیع مواد پروتئینی (گوشت قرمز و سفید) به مناسبت شب یلدا خبرداد.

افزایش ساعات میادین و بازارها

وی درباره ساعت کاری میادین و بازارها در آستانه شب یلدا بیان کرد: ساعت میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه شب یلدا افزایش می‌یابد و شهروندان می‌توانند در ساعات بیشتری برای خرید مراجعه کنند.

فصاحت درباره عرضه آجیل نیز تصریح کرد: آجیل شور به قیمت ۳۲۶ هزار تومان و آجیل مخلوط شیرین با ۳۲۱ هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

استقرار ناظران در میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بارتهران درباره نظارت بر میادین و بازارها نیز خاطرنشان کرد: ناظران ما به صورت محسوس و غیرمحسوس بر کیفیت و قیمت محصولات نظارت دارند و شهروندان می‌توانند به صورت حضوری در صورت بروز مشکل به این افراد مراجعه کنند.

وی بیان کرد: شماره تلفن ۱۳۷ نیز برای شکایت شهروندان تهیه شده است.

فصاحت افزود: در هر غرفه بارکدی تهیه شده است و شهروندان می‌توانند نظرات خود را به صورت آنی برای ما ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه شب یلدا را برگزار کنند.

میزان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.