کد خبر : 47505 / /
/

همه دارندگان کارت سوخت بخوانند | ذخیره سهمیه بنزین پرید؟

همچنین معاون وزیر نفت گفته است: هیچ مشکلی برای سهمیه‌های بنزین به وجود نخواهد آمد و پس از بازگشت سامانه به حالت آن‌لاین، مردم می‌توانند دوباره از سهمیه‌های خود استفاده کنند.

همه دارندگان کارت سوخت بخوانند | ذخیره سهمیه بنزین پرید؟

بر اساس اطلاعیه رسمی دولت، تا اطلاع ثانوی عرضه سوخت، آفلاین خواهد بود شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت اعلام کرد که کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد به گفته سخنگوی صنف جایگاه‌داران، بازگشت جایگاه‌ها به مدار بهره‌برداری به سرعت در حال انجام است و به طور قطع تا پایان امروز، تمامی جایگاه‌ها به مدار بازخواهند گشت. همچنین معاون وزیر نفت گفته است: هیچ مشکلی برای سهمیه‌های بنزین به وجود نخواهد آمد و پس از بازگشت سامانه به حالت آن‌لاین، مردم می‌توانند دوباره از سهمیه‌های خود استفاده کنند.

بازگشت ۶۰درصد جایگاه‌های سوخت به‌مدار بهره‌برداری

با رسیدن تعداد جایگاه‌های در مدار بهره‌برداری به ۲۵۰۰ جایگاه، هم‌اکنون ۶۰درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار بهره‌برداری و در حال توزیع بنزین هستند.

 6 ساعت از بروز اختلال ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت می‌گذرد و هم‌اکنون 60درصد جایگاه‌های عرضه بنزین کشور در مدار بهره‌برداری هستند.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران در این خصوص به تسنیم گفت: تعداد جایگاه‌هایی که در مدار بهره‌برداری هستند از 2500 باب عبور کرده است و هم‌اکنون 60درصد جایگاه‌های عرضه بنزین کشور در مدار بهره‌برداری و در حال توزیع بنزین به مردم هستند.

وی افزود: بازگشت جایگاه‌ها به مدار بهره‌برداری به‌سرعت در حال انجام است و به‌طور قطع تا پایان امروز، تمامی جایگاه‌ها به مدار باز خواهند گشت، اما بازگشت سامانه هوشمند سوخت به مدار بهره‌برداری به‌صورت کامل، احتمالاً چند روزی زمان نیاز داشته باشد/ تسنیم.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.